کد خبر : 71997
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 9:59
-

ترابیان:با رفتن برخی اعضاء از سازمان لیگ تصمیمات بهتری اتخاذ خواهد شد/استقلال، پرسپولیس و دانشگاه آزاد را به خاطر بی نظمی کنار گذاشتم

ترابیان:با رفتن برخی اعضاء از سازمان لیگ تصمیمات بهتری اتخاذ خواهد شد/استقلال، پرسپولیس و دانشگاه آزاد را به خاطر بی نظمی کنار گذاشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس سابق کمیته‌ فوتسال درباره بی نظمی‌های زیادی که این روزها در لیگ فوتسال حاکم است، گفت:زمانی که بنده ریاست کمیته‌ فوتسال را بر عهده داشتم، تیم‌های بزرگی همچون استقلال، پرسپولیس و دانشگاه آزاد را به خاطر بی نظمی کنار گذاشتم. عباس ترابیان افزود: البته بنده این اراده را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس سابق کمیته‌ فوتسال درباره بی نظمی‌های زیادی که این روزها در لیگ فوتسال حاکم است، گفت:زمانی که بنده ریاست کمیته‌ فوتسال را بر عهده داشتم، تیم‌های بزرگی همچون استقلال، پرسپولیس و دانشگاه آزاد را به خاطر بی نظمی کنار گذاشتم.
عباس ترابیان افزود: البته بنده این اراده را در مسئولان فعلی دیده‌ام. همچنین با تغییراتی که در سازمان لیگ در حال انجام است و با رفتن برخی از اعضا تصمیمات بهتری در آینده اتخاذ خواهد شد تا اقتدار سازمان لیگ با منافع کلی باشگاه‌ها حفظ شود. نظر شخصی‌ام این است که باید تغییراتی در اساسنامه و اعضا ایجاد شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر سازمان لیگ مقررات را اجرا کند بقیه نیز به آن تمکین خواهند کرد. خود دوستان باید قوانین را جدی بگیرند. البته سازمان لیگ این کارها را انجام می‌دهد، ولی وقتی تیمی به بن بست خورده است کاری نمی‌توان کرد.
عباس ترابیان درباره اولین سمینار بین‌المللی فوتسال گفت: این پیشنهادی بود که آقای کفاشیان با علیزاده به ذهنیت مشترکی رسیده بودند و آن را در این جلسه مطرح کردند. ابتدا قرار بود این سمینار برای فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار شود، ولی تصمیم گرفتیم که تنها برای فوتسال باشد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال افزود:هر کدام از اعضای حاضر در جلسه تجربیات خودشان را انتقال دادند و قرار شد جلسات منظمی تا زمان برگزاری سمینار تشکیل شود و موارد مختلف را از نظر محتوایی، اجرایی و عملیاتی مورد بررسی و مطالعه دقیق قرار دهیم و با انتخاب مسئول مستقیم هر کار را به بهترین شکل ممکن جلو ببریم.

ترابیان در پاسخ به این پرسش که آیا تاریخ برگزاری سمینار مشخص شده است یا نه؟ عنوان کرد:” تاریخ مدنظر دوستان با جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا برخورد می‌کرد و ما معتقد بودیم که این تاریخ خیلی زود است. به‌ هر حال هماهنگی‌های چنین سمیناری زمان‌بر است و قرار شد با مطالعه تاریخ جدید را مشخص کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.