کد خبر : 72132
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 14:10
-

حضور رییس فدراسیون فوتبال در تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان+گزارش تصویری

حضور رییس فدراسیون فوتبال در تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان+گزارش تصویری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج-رئیس فدراسیون، دکتر الهه عرب عامری-نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان و دکتر محمدحسین  علیزاده-رئیس آکادمی ملی فوتبال پیش از ظهر امروز در سالن بدنسازی آکادمی ملی فوتبال حضور یافته و دقایقی را با ملی پوشان تیم ملی فوتسال بانوان به گفتگو پرداختند. در این دیدار کوتاه رئیس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج-رئیس فدراسیون، دکتر الهه عرب عامری-نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان و دکتر محمدحسین  علیزاده-رئیس آکادمی ملی فوتبال پیش از ظهر امروز در سالن بدنسازی آکادمی ملی فوتبال حضور یافته و دقایقی را با ملی پوشان تیم ملی فوتسال بانوان به گفتگو پرداختند.
در این دیدار کوتاه رئیس فدراسیون فوتبال از بازیکنان خواست تا تلاش و تمرینات مستمر خود را برای حفظ عنوان قهرمانی و موفقیتهای بیش از پیش به کار بگیرند و اعلام کرد که فدراسیون فوتبال از هیچ حمایتی برای موفقیت فوتسال بانوان دریغ نخواهد کرد.
ضمن اینکه بازیکنان از رئیس فدراسیون فوتبال خواستار حمایتهای بیش از پیش از تیم ملی شدند تا بتوانند در دیدارهای پیش رو با کسب بهترین نتایج، پاسخگوی ماهها تلاش در اردو و زحمات فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان باشند.
گزارش تصویری را مشاهده کنید:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.