کد خبر : 72001
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 10:06
دسته‌بندی نشده
-

رعدی:بازی شبیه بسکتبال شده بود/وقتی تیم موقعیت ایجاد می‌کند یعنی بازیکنان کار خود را خوب انجام داده‌اند

رعدی:بازی شبیه بسکتبال شده بود/وقتی تیم موقعیت ایجاد می‌کند یعنی بازیکنان کار خود را خوب انجام داده‌اند
علی رعدی پس از شکست 5 بر صفر تیمش مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: شرایط به نحوی پیش رفت که بازی بیشتر شبیه بسکتبال شد. ما در موقعیت‌هایی که به دست آوردیم عجولانه عمل کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی پس از شکست ۵ بر صفر تیمش مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: شرایط به نحوی پیش رفت که بازی بیشتر شبیه بسکتبال شد. ما در موقعیت‌هایی که به دست آوردیم عجولانه عمل کردیم.
وی افزود: سه توپ ما از روی خط دروازه گیتی‌پسند برگشت داده شد که در بازگشت وارد دروازه ما شد. بازیکنان حریف به دلیل تجربه بیشتر و حضور در میادین بین‌المللی درک بالاتری از بازی داشتند. مثلاً در مورد گل چهارم، بازیکنی که تازه به زمین آمده بود بلافاصله برای خودش موقعیت گلزنی ایجاد کرد.
رعدی گفت: ما روی اوت‌ها و حتی پاورپلی گیتی‌پسند برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به تجریه گیتی‌پسند باختیم. برنامه ما این بود که از نیمه زمین دفاع کنیم و توپ را از حریف بگیریم و حمله کنیم و شاید در نیمه اول هشت بار توپ‌ربایی کردیم ولی در زدن ضربات نهایی تجربه کافی نداشتیم.
وی بیان داشت: بازیکنان من تلاش خودشان را کردند و وقتی تیم شما موقعیت ایجاد می‌کند یعنی بازیکنان کار خود را خوب انجام داده‌اند اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد. در بازی با حفاری نیز همین شرایط را داشتیم و از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

برو رعد خسته شدیم امسال نوبت تو تیم سقوط بدی

نام ... شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

تعطیلات ۶٠ روزه بهترین فرصته براى ما

بینام سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۷:۳۹

سلام به خاطر این تیم شما نتیجه نمی گیرد که اقای علی شریفی را که به قول خود شما مربی خوبی است را در کنار خود ندارید وآه کسانی که پشت سر آنها دروغ گفته اید پشت سرتان است عیب را جستجو کنید