کد خبر : 71938
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 0:37
-

رفاقتی که داشت خراب می شد/ خواننده رپ، مردم را به سالن کشاند!

رفاقتی که داشت خراب می شد/ خواننده رپ، مردم را به سالن کشاند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های تاسیسات دریایی تهران و دبیری تبریز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در سالن هندبال به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان شمسایی با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. حاشیه های این بازی: باشگاه تاسیسات دریایی پیش از شروع بازی از حمید احمدی بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های تاسیسات دریایی تهران و دبیری تبریز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در سالن هندبال به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان شمسایی با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.
حاشیه های این بازی:
باشگاه تاسیسات دریایی پیش از شروع بازی از حمید احمدی بازیکن فصل پیش خود که امسال در دبیری توپ می زند، تجلیل کرد.
photo_2016-08-06_00-19-31
ناصرپیروردی مربی بدنساز سابق تیم ملی از امروز رسما به کادر فنی تاسیسات دریایی اضافه شد.
وحید شمسایی در جایگاه VIP در کنار امیر تتلو خواننده پرطرفدار رپ به تماشای بازی پرداخت. او به این دلیل روی نیمکت ننشست تا از سهمیه بازیکنان روی نیمکت تیم کم نشود.
حضور امیر تتلو، باعث شده بود ظرفیت سالن برای اولین بار در بازی تاسیسات دریایی تکمیل شود. تتلو پیش از رفتن به ورزشگاه، بارها در صفحه اینستاگرام خود از حضورش در بازی خبر داده بود.
شمسایی نیز از روی سکو دستور تعویض ها را می داد.
حسین طیبی که مهارت خاصی در ضربات پشت پا پیدا کرده، امروز نیز شانس خود را از این طریق امتحان کرد اما توپ با تیرک دروازه خورد.
کلاشی سرپرست دبیری و مشیری مدیر اجرایی تیم تاسیسات از ابتدای بازی وارد درگیری لفظی شدند و بارها از روی نیمکت به سمت همدیگر رفتند و اعتراض کردند.
در یکی از صحنه های بازی درگیری بین سنگ سفیدی و بهروز جعفری ایجاد شد که دلیلش خطای جعفری روی سنگ سفیدی بود. این درگیری ها تا پایان بازی ادامه داشت و سنگ سفیدی به تلافی روی جعفری خطای شدیدی کرد که باعث مصدومیت این بازیکن شد.
مصطفی نظری بدون شک بهترین بازیکن این بازی بود. او در چند صحنه تیمش را نجات داد و سهم بسزایی در این برد داشت. بهترین واکنش او نیز در نیمه اول جایی بود که توپ را از کنج دروازه به شکل عجیبی بیرون کشید.
حسین طیبی از تاسیسات و حمید احمدی از دبیری در این بازی به شدت مصدوم شدند.
DSC_2037
علی صانعی سرپرست تیم ملی این بازی را از نزدیک تماشا کرد. وحید عرض پیما نیز در سالن حضور داشت.
وحید شمسایی که اخیرا مشکل قلبی پیدا کرده، در اواخر بازی دچار استرس شدیدی شده بود و یکی از نزدیکان او کیسه یخ را پشت گردن او نگه داشته بود تا دچار حمله قلبی نشود.
DSC_2038
حاشیه های اصلی این دیدار بعد از به صدا در آمدن سوت بازی آغاز شد. جایی که یکی از بازیکنان تاسیسات مقابل تبریزی ها به شکل عجیبی به خوشحالی پرداخت و موجب عصبانیت اعضای دبیری شد.
تعداد زیادی از هواداران تتلو بعد از بازی جلوی رختکن و مقابل درب سالن برای گرفتن عکس یادگاری با او تجمع کرده بودند.
DSC_2052

DSC_2053
ویدئو این درگیری تا لحظاتی دیگر منتشر می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یه رهگذر شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۵۸

خخخخخخخ.حمید مشیری مدیر تیم.وااااااااااااای متاسفم برای این فوتسال.که مدیرتیم حمید مشیری باشه

نام شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۴۴

واقعا باید برای این فوتسال متاسف بود که حمید مشیری با داشتن دهها پرونده در کمیته انظباطی به خاطر فحاشی و درگیری همچنان اجازه ورود به سالن رو داره اونم به عنوان مدیر تیم
راستی سمت آقای رمضانی تو تیم تاسیسات چیه ؟

فقط ایران شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲:۳۸

اصلا من نمیدونم اصلا مربی تاسیسات کیه؟!! بزرگتر این تیم کیه؟؟؟!! تو همه صحنه ها همشون میامدن وسط زمین !!! واقعا برای این فوتسال متاسفم که داورش هم ۳ تا پنالتی صد در صد برای دبیری نگرفت از ترس اینکه وحید شمسایی دوباره نره بیمارستان آخه این چه داوری بود برای تیم دبیری؟؟؟!! بخدا جواب این حق خوری ها رو تاسیسات و شمسایی باید بدهند

salar شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

درست صحبت کن حاجی. تاسیسات بهترین تیم ایرانه شمسایی هم سلطانه.