کد خبر : 71994
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 9:46
-

روزپیکر:آذرخش را در بازی های آینده اینگونه نخواهند دید/ دیر بسته شدن تیم و دیر شروع کردن تمرینات از عوامل اصلی باخت ما بود

روزپیکر:آذرخش را در بازی های آینده اینگونه نخواهند دید/ دیر بسته شدن تیم و دیر شروع کردن تمرینات از عوامل اصلی باخت ما بود

عباس روزپیکر سرمربی تیم آذرحش بندرعباس پس از شکست تیمش در مقابل شهرداری ساوه به خبرگار پایگاه خبری فوتسال ایران در بندرعباس گفت: مصدومیت بازیکنانم کار دستمان داد. دیر بسته شدن تیم و دیر شروع کردن تمرینات یکی از عوامل اصلی باخت ما در این دیدار بود. هنوز مشکلات حل نشده است و به سختی خودمان را

عباس روزپیکر سرمربی تیم آذرحش بندرعباس پس از شکست تیمش در مقابل شهرداری ساوه به خبرگار پایگاه خبری فوتسال ایران در بندرعباس گفت: مصدومیت بازیکنانم کار دستمان داد. دیر بسته شدن تیم و دیر شروع کردن تمرینات یکی از عوامل اصلی باخت ما در این دیدار بود. هنوز مشکلات حل نشده است و به سختی خودمان را به این بازی رساندیم اما با این وجود بازیکنانم با جان و دل بازی کردند.

روزپیکر اظهار داشت: مصدومیت ۴ بازیکن اصلی تیم نیز یکی دیگر از عوامل شکستمان بود. هرچقدر تلاش کردیم و تغییراتی را در بازی ایجاد نمودیم نتوانستیم گل های خورده را جبران کنیم.

وی ادامه داد: کافی نبودن تمرینات و عدم بدنسازی مناسب باعث شد تا در این بازی ضربه بخوریم ولی امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

سرمربی آذرخش درمورد داوری این بازی گفت: داوران این دیدار از داوران خوب لیگ بودند اما روی گل دوم ما داور اشتباه کرد و اگر این اشتباه رخ نمی داد شاید نتیجه جور دیگری رقم می خورد.

روزپیکر در پایان گفت: از هوادارانمان بخاطر این شکست عذرخواهی می کنم. آذرخش را در بازی های ۱اینده اینگونه نخواهند دید و سعی ما بر این است که نتایج بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.