کد خبر : 72046
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 10:41
-

سهم تیم های لیگ در لیست تیم ملی/گیتی پسند دارای بیشترین بازیکن ملی

سهم تیم های لیگ در لیست تیم ملی/گیتی پسند دارای بیشترین بازیکن ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته و در پایان دیدار های هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشورمان ، لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد. بررسی این لیست از منظر باشگاهی و سهم هر باشگاه می تواند جالب توجه باشد. بیشترین سهم در این لیست متعلق به تیم گیتی پسند اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته و در پایان دیدار های هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشورمان ، لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد.
بررسی این لیست از منظر باشگاهی و سهم هر باشگاه می تواند جالب توجه باشد.
بیشترین سهم در این لیست متعلق به تیم گیتی پسند اصفهان است که بیش از تعداد بازیکنان یک تیم در زمین فوتسال بازیکن در اردوی تیم ملی خواهد داشت. سپهر محمدی-محمد کشاورز-علی اصغر حسن زاده-مهران عالیقدر- مهدی جاوید-افشین کاظمی-سعید افشار هفت بازیکن گیتی پسند در لیست تیم ملی هستند.
جایگاه دوم متعلق به تیم تاسیسات دریایی است که پنج بازیکن به نام های محمدرضا سنگ سفیدی-حسین طیبی-سعید احمد عباسی -محمد شجری و مجید حاجی بنده را در تیم ملی دارد.
تیم های حفاری(فرهاد توکلی-مرتضی فراهانی)، دبیری (حمید احمدی-بهروز جعفری)و شهروند (محمد طاهری -حمیدرضا ره انجام) هم هر کدام دو بازیکن در لیست دارند.
مس(علیرضا صمیمی)، فرش آرا(قدرت بهادری)، ارژن( میثم برمشوری ) و دانشگاه آزاد (جواد اسفندیاری) هم هر کدام یک بازیکن در اردوی تیم ملی خواهند داشت.
بدین ترتیب از ۱۳ تیم حاضر در لیگ ۹ تیم در تیم ملی سهم دارند و ۴ تیم مقاومت البرز ، یاسین پیشرو قم ، آذرخش بندرعباس ، شهرداری ساوه هیچ سهمی در تیم ملی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

فقط باید به انتخاب بازیکنان تاسف خورد چون هر جور فکر کنی حداقل یک بازیکن از هر تیمی انتخاب شود. واقعا بازیکنان مستعد دیگری هست. همچنینی از نظرات مربیان هر تیم نیز مشورت شود