کد خبر : 72012
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 10:03
-

مرثیه برای لیگی که ضعف‌هایش تمامی ندارد

مرثیه برای لیگی که ضعف‌هایش تمامی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم لیگ برتر فوتسال هم تمام شد ولی هنوز تکلیف یکی از تیم‌های لیگ برتری مشخص نیست و بازی تیم میثاق برای دومین بار متوالی برگزار نشد. تیم فوتسال میثاق تهران در کشاکش واگذاری است. توافق مسئولان این تیم با باشگاه طرح و توسعه و انتقال امتیاز این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم لیگ برتر فوتسال هم تمام شد ولی هنوز تکلیف یکی از تیم‌های لیگ برتری مشخص نیست و بازی تیم میثاق برای دومین بار متوالی برگزار نشد.
تیم فوتسال میثاق تهران در کشاکش واگذاری است. توافق مسئولان این تیم با باشگاه طرح و توسعه و انتقال امتیاز این تیم به قزوین با مخالفت هیات فوتبال استان تهران مواجه شده است. مخالفتی که به قیمت برگزار نشدن دومین بازی این تیم در لیگ برتر و نابسامانی در برنامه مسابقات تمام شده است.

از یک طرف مسئولان تیم طرح و توسعه تاکید دارند که این انتقال قانونی است و آنها باید در لیگ برتر شرکت کنند و از طرف دیگر هیات فوتبال تهران تاکید دارد میثاقی‌ها تنها می‌توانند امتیاز خود را در استان تهران واگذار کنند. رئیس هیات فوتبال حتی اعلام کرده که تیم میثاق دو مشتری هم در تهران دارد و احتمال واگذاری تیم به این مشتریان هست.

این در حالی است که حواس هیچکس به برنامه مسابقات لیگ برتر نیست. دو هفته از لیگ گذشته و دو مسابقه از تیم میثاق در کنار مسابقه هفته اول تیم دانشگاه آزاد لغو شده است. سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال که تاکید دارد همه کارها روی نظم پیش می‌رود، پاسخگوی سئوال خبرنگاران نیست و واکنشی به انتقال امتیاز میثاق به طرح و توسعه قزوین نداشته است.

از تمدید زمان مداوم تحویل مدارک تیم‌های لیگ برتری به سازمان لیگ فوتسال مشخص بود که عزم این سازمان و کمیته فوتسال برای برقرار نظم و برخورد با متخلفان جدی نیست. حالا کار به جایی رسیده است که لیگ برتر هر هفته یک مسابقه لغو شده دارد و مشخص نیست این رویه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

آقای شیرازی با خود خواهی آخر باعث میشه لیگ ١٣ تیمی بشه و آبروی فوتساله ایران بره
آقای افتخاری شما نزارید این فاجعه اتفاق بیوفته و لیگ ١٣ تیمی بشه

نام ... شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

خیلی زشته که آقای شیرازی به عنوانه یه آدمه ورزشی داره جوونای قزوینو از لیگ برتر محروم میکنه مگه اونا إیرانی نیستن ، تهرانو قزوین نداره همه جوونا واسه یک کشورن خجالت داره بخدا این حرفا

ناشناس شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

بیشتر تیمای لیگ برتری از بازکنای قزوینی استفاده میکنن این یعنی اینکه قزوین پتانسیل داشتن تیم لیگ برتری رو داره,لطف کنید این شانس رو از بچه های قزوین نگیرید