کد خبر : 72009
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 9:45
-

نجاریان:به روزهای خوش با مربی کاربلدی مثل رعدی امیدوار هستیم

نجاریان:به روزهای خوش با مربی کاربلدی مثل رعدی امیدوار هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه لیگ برتری شهروند ساری، علت شکست تیمش برابر تیم گیتی پسند اصفهان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور را اشتباهات فردی بازیکنان این تیم بیان کرد. سعید نجاریان گفت: بازی را خوب و نزدیک به تیم گیتی پسند درخانه حریف آغاز کردیم و تا حدودی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه لیگ برتری شهروند ساری، علت شکست تیمش برابر تیم گیتی پسند اصفهان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور را اشتباهات فردی بازیکنان این تیم بیان کرد.
سعید نجاریان گفت: بازی را خوب و نزدیک به تیم گیتی پسند درخانه حریف آغاز کردیم و تا حدودی تا ۱۰دقیقه نخست نیمه اول برابر بودیم.
وی افزود : پس از آن و با اشتباه ‘ سعید بلباسی ‘ که گل خودی به ما زد، روند گلزنی اصفهانی ها را آغاز کرد و باعث شد تا تیم شهروند گل های بعدی را نیز دریافت کند.
مدیرعامل تیم لیگ برتری شهروند ساری گفت : در هفته نخست مسابقات هم در ساری ، بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشتند و با همین اشتباهات جلوی تماشاچیان خودی تن به شکست دادیم.
نجاریان افزود : امیدواریم روند تیمی شهروند دربازی ها پیش رو بهتر وبهتر شود.
وی درخصوص عملکرد رعدی سرمربی تیم شهروند نیز گفت : در آغاز فصل هستیم و قضاوت کردن در مورد تیم از الان زود است .
نجاریان افزود : البته ما مربی بزرگ و کاربلدی همچون رعدی به عنوان سرمربی تیم شهروند داریم وبه روزهای خوش آینده با این مربی امیدوار هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

اقاسعید توروخدا به یک سرى لات و الوات که شعار ها رو بر علیه تیم مربیا و بازیکنا شروع میکنن اجازه ندین هرچى دلشون میخواد بگن