کد خبر : 72130
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 14:06
-

کفاشیان:در فوتسال شاهد تغییرات خوبی در آسیا هستیم

کفاشیان:در فوتسال شاهد تغییرات خوبی در آسیا هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره توجیهی داوران لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: از کمیته داوران برای برگزاری این دوره تشکر می کنم که دوره های داوری را پیش از شروع فصل در رشته های مختلف اعم از فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال برای بانوان برگزار می کند. به نظرم این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره توجیهی داوران لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: از کمیته داوران برای برگزاری این دوره تشکر می کنم که دوره های داوری را پیش از شروع فصل در رشته های مختلف اعم از فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال برای بانوان برگزار می کند. به نظرم این یک کار ارزشمند است و نظم و ثبات به کمیته و دپارتمان داوری می دهد.

وی در ادامه در خصوص حضور مدرس بین المللی در این دوره  اظهار کرد: صدرالدین موسوی یکی از برجسته ترین مدرسان در سطح آسیا و جهان بوده و برای همه شناخته شده است. همچنین علیرضا سهرابی یکی از داوران بازنشسته بین المللی فوتسال است و سابقه قضاوت در چندین دوره از مسابقات جام جهانی فوتسال را داشته است. با انجام این کلاس ها سعی داریم، سطح علمی داوران را بالا ببریم چرا در که در آینده می توانیم داوران قوی تری در مسابقات بین المللی داشته باشیم. امسال یکی از افتخاراتمان این است که یک نماینده در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ فوتسال کلمبیا داریم. هدف اصلی ما این است در مسابقات آسیایی و حتی جهانی از داوران ایرانی بیشتر استفاده شود.

نایب رئیس اول فدراسیون در ادامه گفت: تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا حرف اول می زند و در فوتسال شاهد تغییرات خوبی در آسیا هستیم. در جلسه ای که با مسئولین برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در تایلند داشتیم، برنامه ریزی کاملی از مسابقات آسیایی فوتسال آقایان، بانوان و زیر ۲۰ سال آقایان صورت دادیم. همچنین دوره های زیادی برای تربیت داوران در سطح کشورهای آسیا داریم. سعی داریم در برنامه های آتی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات زیر ۲۰ سال را نیز  برای بانوان در نظر بگیریم و این بدان معنی است که برنامه های استعدادیابی نوجوان، جوانان و بزرگسالان در فوتسال را به خوبی پیش ببریم که خوشبختانه امکانات فوتسال برای بانوان و آقایان خیلی بهتر از فوتبال است و با توجه به قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا باید این توانمندی را در فوتسال حفظ کنیم.

کفاشیان در ادامه تاکید کرد: هدفم از شرکت در این کلاس این بود تا این نوید را به شما بدهم که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بودجه مناسبی را در زمینه های مربیگری، تربیت مدرس و داوری دیده است و ما باید سعی کنیم سهم قابل توجهی در این دوره ها داشته باشیم و این امر با قضاوت های شما در مسابقات آسیایی و بین المللی میسر می شود.

نایب رئیس فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: باید با کمک یکدیگر این قدم را محکم برداریم، همانطور که در تیم ملی فوتسال بانوان حرف اول را در آسیا می زنیم در زمینه دانش داوران بین المللی و الیت با تعداد بالا سهم بیشتری در قضاوت های بین المللی را داشته باشیم. مدرسین این دوره بهترین آموخته ها و آخرین مقررات قوانین بین المللی را برای شما آموزش می دهند تا بتوانید در مسابقات پیش رو بهترین قضاوت و عملکرد را در داشته باشید. از شما می خواهم فقط به برگزاری این دوره ها اکتفا نکنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.