کد خبر : 72269
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 15:02
-

توجیهات عجیب مسئول چیدمان داوران فوتسال!/بازی با اعصاب تنها نماینده داوری در جام جهانی

توجیهات عجیب مسئول چیدمان داوران فوتسال!/بازی با اعصاب تنها نماینده داوری در جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته اول لیگ برتر فوتسال با حواشی برای داوران این رشته همراه بود. چرا که در ۴ بازی از ۵ دیدار برگزار شده داوران حاضر نشدند که به خاطر مشکلات مالی نام اسپانسر را بر روی پیراهن خود حفظ کنند و به این ترتیب یا پیراهن خود را تغییر دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته اول لیگ برتر فوتسال با حواشی برای داوران این رشته همراه بود. چرا که در ۴ بازی از ۵ دیدار برگزار شده داوران حاضر نشدند که به خاطر مشکلات مالی نام اسپانسر را بر روی پیراهن خود حفظ کنند و به این ترتیب یا پیراهن خود را تغییر دادند و یا با برچسبی بر روی نام اسپانسر در مسابقه حاضر شدند.

این موضوع با واکنش کمیته داوران همراه شد و به این داوران در هفته دوم لیگ برتر قضاوت داده نشد. در حالی که دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئولان کمیته از عدم محرومیت این داوران صحبت کردند اما دقیقا همان داورانی که در ۴ دیدار هفته نخست این اقدام را انجام دادند از قضاوت در هفته دوم محروم شدند. جالب اینجاست که داور دیدار گیتی‌پسند و شهروند ساری که این اقدام را انجام نداده بود در هفته دوم قضاوت کرد.

در طرف دیگر صحبت از محرومیت این داوران تا هفته چهارم شده است. جایی که قرار بود به این داوران پس از جلسه با علیرضا اسدی قضاوت داده شود اما گویا این موضوع تمامی ندارد و مسئولان کمیته داوران قصد دارند که با این برخوردها برای داوران محرومیت قائل شوند.

بهمن غفاری عضو کمیته داوران و مسئول چیدمان داوری فوتسال در واکنش به این موضوع گفت: به هر حال این طبیعی است که یک داور اگر در هفته اول قضاوت کرد، قضاوت او در هفته چهارم باشد و ربطی به محرومیت ندارد. باز هم این توجیه مسئول کمیته داوران در حالی است که پیش از این گفته شده بود داوران در هفته سوم لیگ برتر قضاوت خواهند کرد.

وی در این باره که علت قضاوت کردن داور دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و شهروند در هفته دوم چه بوده گفت:‌ به علت اینکه آنها قضاوت خوبی در دیدار هفته نخست داشتند مورد تشویق قرار گرفتند و در هفته دوم هم به آنها قضاوت داده شد!

این توجیه غفاری در حالی است که وحید عرض‌پیما داور بین‌المللی فوتسال کشورمان و تنها نماینده ایران در جام جهانی نیز مورد غضب مسئولان کمیته داوری قرار گرفت. غفاری در مورد اینکه آیا قضاوت‌ عرض‌پیما در هفته نخست خوب نبوده که در هفته دوم نیز به او قضاوتی داده نشده، نیز گفت: به هر حال داستان او فرق می‌کند. عرض‌پیما به خاطر اینکه می‌خواهد در جام جهانی قضاوت کند از قضاوت در لیگ برتر انصراف داد.

این صحبت مسئول کمیته فوتسال هم جای تأمل دارد چرا که عرض‌پیما پس از نامهربانی‌هایی که دید قصد کناره‌گیری از قضاوت در لیگ برتر گرفت. وقتی او در هفته اول قضاوت کرد و واکنش مسئولان در قبال تصمیم آنها را دید برای حفظ تمرکزش تصمیم به خداحافظی در قضاوت لیگ برتر گرفت.

وقتی هم این مسئله را با بهمن غفاری در میان می‌گذاریم او در واکنش، خاطرنشان می‌کند که بهتر است مسئولان کمیته داوران در این باره صحبت کنند و قرار نیست او پاسخگوی خبرنگاران باشد!

به هر حال انتظار می‌رود که مسئولان کمیته داوری جدای از اختلافات درونی و حب و بغض‌های شخصی تصمیم بگیرند چرا که هم اکنون نزدیک رقابت‌های جام جهانی هستیم و تنها نماینده ایران در جام جهانی یعنی وحید عرض‌پیما نیاز به آرامش دارد نه اینکه مسئولان با روح و روان او بازی کنند و کار را به جایی برسانند که حتی او قید حضور در جام جهانی را هم بزند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.