کد خبر : 72318
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 18:19
دسته‌بندی نشده
-

زمانی:کارنامه افتخاری در فوتبال بهتر از فوتسال خواهد بود/ او باید ریاست کمیته فوتسال را کنار بگذارد

زمانی:کارنامه افتخاری در فوتبال بهتر از فوتسال خواهد بود/ او باید ریاست کمیته فوتسال را کنار بگذارد
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: درست است که شاید عده‌ای از عملکرد افتخاری در فوتسال انتقاد می‌کند اما مطمئن باشید عملکرد او در فوتبال بهتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسن زمانی در خصوص انتخاب ناگهانی رضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: درست است که ما جلسه‌ای را برگزار نکرده‌ایم اما هماهنگی‌های لازم با سایر اعضای هیأت مدیره صورت گرفته بود و همگی روی اسم آقای افتخاری به جمع‌بندی رسیدیم.

وی در خصوص اینکه رضا افتخاری در فوتسال اصلا عملکرد مناسبی نداشته و انتقادات زیادی به این انتخاب وارد است، گفت: شاید از دید برخی دوستان افتخاری در فوتسال عملکرد خوبی نداشته باشداما مسلما او به فوتبال آشناست و کارنامه خوبی را می‌تواند از خودش جای بگذارد.

عضو هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا افتخاری سرپرست است یا به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند، گفت: او به عنوان سرپرست انتخاب شده و هیأت مدیره تمام مسائل ریز را زیر نظر می‌گیرد و اگر لازم شد در فرصت مناسب مدیرعامل را معرفی کند.

وی در خصوص اینکه افتخاری با حضور در استقلال کمیته فوتسال را چه خواهد کرد، گفت: احتمالا او باید دیگر این سمت را کنار بگذارد و یواش یواش امور استقلال را بر عهده بگیرد. من فکر می‌کنم تا او کار را آغاز کند خود به خود سنگینی کار در استقلال را حفظ می‌کند و از فوتسال کنار خواهد رفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.