کد خبر : 72249
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 14:15
-

۱۶ بازیکن نهایی تیم ملی پس از دو روز تمرین مشخص می شوند!

۱۶ بازیکن نهایی تیم ملی پس از دو روز تمرین مشخص می شوند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از عصر دیروز در کمپ تیم های ملی آغاز شد تا بازیکنان ۴ جلسه تمرینی را زیر نظر کادر فنی تا روز ۱۸ مرداد ماه برگزار خواهند کرد و سپس در اختیار تیم های خود قرار می گیرند تا در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از عصر دیروز در کمپ تیم های ملی آغاز شد تا بازیکنان ۴ جلسه تمرینی را زیر نظر کادر فنی تا روز ۱۸ مرداد ماه برگزار خواهند کرد و سپس در اختیار تیم های خود قرار می گیرند تا در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشند.
در این زمینه محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به مدت دو روز تمرینات هماهنگی و آماده سازی خود را برگزار می کنیم و سپس بازیکنان در اختیار تیم های خود قرار می گیرند تا در بازیهای لیگ برتر حضور داشته باشند و در نهایت اواخر مرداد ماه ۱۶ نفر نهایی به تورنمنت چهارجانبه تایلند اعزام شوند.
سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه تورنمنت تایلند به آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک بسزایی می کند، گفت: قصدمان از بازی های تدارکاتی و شرکت در تورنمنت چهارجانبه این است که بازیکنان را تحت فشار و در شرایط بازی قرار دهیم. هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، بازیکنان آماده تر می شوند. ضمن اینکه کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی می برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

این مسخره بازی را اقای ناظم تمامش کن شما اسامی تیم ملی رو از قبل مشخص کردی ..خودت شیرازی هستی دوتا بازیکن شیرازی رو ه با پارتی بازی اوردی تیم ملی مثل مهران عالیقدر بخدا اگه وحید شمسایی مربی تیم ملی بود اصلا این بازیکن را دعوت نمیکرد.کلی بازیکن خوب داریم اصلا به انها توجه نمیکنی ..مطمئن باش تو جام جهانی نتیجه نمیگیری..

ناشناس یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

آقای نام حالت خوبه؟
مهران عالیقدر که الان صدر جدول گلزناس. دو هفتس از نظر همین سایت تو تیم منتخب قرار میگیره.شما یا فوتسال نمی بینی یا نمیدونی مهران عالیقدر کدوم بازیکنه یا سواد نداری که لیست تیم منتخب رو بخونی

نام دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

من هم ایشونو میشناسم .هم فوتسال میبینم همن اخبار این سایتو مطالعه میکنم .ایشون هنوز جای کار داره..چرا نمیگم اقای طیبی.حسن زاده.توکلی. بهادری. جاوید.سنگ سفیدی.و….جام ملتهای اسیا ایشون کجای تیم ملی اثر گذار بودن.من عمل کرد کلی این بازیکنو میگم .نه فقط گلی که زده..به هر حال جوجه را اخر بازی میشمارن .این را یادمون باشه

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

فعلا که همین بازیکن توی تیمی که ۷ تا ملی پوش داره بهترین عملکرد رو داره. من دارم خدایی حرف میزنم. میدونم که تو ایران بازیکن خوب زیاد هست ولی نمیشه حق کسی رو ضایع کرد. وحید شمسایی رو هم بنده به شخصه بعنوان یک مربی خوب قبول ندارم ضمن اینکه از لیست اولیه تیم ملی که ایشون اعلام کرد معلوم بود که چقد اهل پارتی بازی هستند. کل تیم تاسیسات دعوت بودن. مصطفی نظری گلر اول بود!!!!پس لطفا سنگ کسی رو به سینه نزنید که خودش ید طولایی در پارتی بازی و روابط پشت پرده داره.