کد خبر : 72387
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 12:11
-

افتخاری: از تاج و کفاشیان خواستم تا فکر اساسی برای فوتسال کنند/ تلاش می‌کنیم استقلال برای چهارمین بار قهرمان آسیا شود!

افتخاری: از تاج و کفاشیان خواستم تا فکر اساسی برای فوتسال کنند/ تلاش می‌کنیم استقلال برای چهارمین بار قهرمان آسیا شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری در نخستین روز حضورش در باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود ۲۵ سال است که در فوتبال حضور دارم و در آن بزرگ شده‌ام. تلاش می‌کنم تجربیاتم را در اختیار استقلال بگذارم. هدف ما این است که استقلال را به جایگاه اصلی خودش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری در نخستین روز حضورش در باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود ۲۵ سال است که در فوتبال حضور دارم و در آن بزرگ شده‌ام. تلاش می‌کنم تجربیاتم را در اختیار استقلال بگذارم. هدف ما این است که استقلال را به جایگاه اصلی خودش باز گردانیم. استقلال افتخارات زیادی داشته است و می‌خواهیم این تیم را برای چهارمین بار قهرمان آسیا کنیم.
او در حالی از تلاش باشگاه استقلال برای کسب چهارمین قهرمانی صحبت به میان آورد که این تیم تاکنون دو بار در آسیا به مقام قهرمانی رسیده است.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه‌ داد: همه این اهداف با همدلی و هماهنگی به وجود می‌آید و امروز هم جلسه‌ای را با پیشکسوتان استقلال داشتیم. آنها سرمایه‌های اصلی ما هستند و به کمک آنها تیم را احیا می‌کنیم. بعد از ظهر امروز هم جلسه‌ای را با کادرفنی و بازیکنان خواهیم داشت و از نزدیک با آنها صحبت می‌کنیم.

افتخاری با بیان این که آینده خوبی پیش‌روی استقلال است، اضافه‌ کرد: استقلال از هواداران پر تعداد و فهیمی بهره می‌برد که در داخل و خارج از کشور تیم را حمایت می‌کنند. پس از این که روز گذشته از انتخابم به عنوان سرپرست باشگاه استقلال مطلع شدم، تماس‌های زیادی از خارج از کشور داشتم که همگی اعلام کردند که از استقلال حمایت خواهند کرد و از آنها ممنون هستم.
سرپرست باشگاه استقلال ادامه‌ داد: هواداران باید صبر داشته باشند تا بتوانیم در استقلال کار کنیم. این گونه نمی‌توانیم معجزه کنیم و یک شبه مشکلات را حل کنیم. ما باید زیر ساخت‌های باشگاه را درست کنیم و کارهای اساسی هم نیازمند زمان کافی است تا بتوانیم همه چیز را درست کنیم.

او درباره رابطه‌اش با پیشکسوتان گفت: پیشکسوتان از آمدن من خوشحال شدند چون من از بچگی آنها را می‌شناسم. آنها هم خوشحال هستند که یک نفر به باشگاه استقلال آمده است که آنها را درک می‌کند. ما باید همه دست به دست هم دهیم و برای موفقیت باشگاه تلاش کنیم. در حال‌ حاضر باشگاه استقلال نیازمند آرامش است. مطمئنا نتایج تیم هم در آینده‌ای نزدیک درست خواهد شد.

افتخاری درباره مشکلات مالی هم خاطر نشان کرد: باید در مورد مسائل مالی هم با سازمان لیگ به توافق برسیم. این طور نباشد که سازمان لیگ یک اسپانسر را به سمت خود بکشد و ما هم بخواهیم آن اسپانسر را به سمت خودمان بکشیم. باید بنشینیم و در این زمینه با سازمان لیگ صحبت کنیم و به توافق برسیم.

وی ادامه‌ داد: مطمئنا اگر من در استقلال موفق نشوم، دیگران هم نمی‌توانند موفق شوند. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا تیم نتیجه‌ بگیرد. در حال‌ حاضر همه باید از تیم حمایت کنند.

سرپرست جدید باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که تکلیف فوتسال چه خواهد شد، توضیح داد: همه چیز خوب و مرتب است. من در اردوی تیم ‌ملی فوتسال حاضر شدم و دیدم که بازیکنان در حال تمرین هستند. من از تاج و کفاشیان خواستم تا یک فکر اساسی درباره فوتسال کنند تا این تیم در جام جهانی موفق عمل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

من هی میگم این آقا آلزایمر داره ها به قول دوستمون : استاد استقلال دو بار بیشتر قهرمان آسیا نشده شما دفعه سومو از کجا آوردی که حالا دنبال چهارمیش هستی