کد خبر : 72473
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 18:41
-

رئیس بعدی فوتسال، رئیس سازمان است!

رئیس بعدی فوتسال، رئیس سازمان است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که سیدرضا افتخاری به تازگی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است و گمانه زنی ها برای انتخاب جانشین او در فوتسال ایران بالا گرفته است توجه به یک موضوع حائز اهمیت است. یکی از وعده های مهدی تاج در برنامه اعلامی به مجمع تشکیل ۴ سازمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که سیدرضا افتخاری به تازگی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است و گمانه زنی ها برای انتخاب جانشین او در فوتسال ایران بالا گرفته است توجه به یک موضوع حائز اهمیت است.
یکی از وعده های مهدی تاج در برنامه اعلامی به مجمع تشکیل ۴ سازمان در فدراسیون فوتبال بوده است که بدین ترتیب با توجه به انتخاب وی باید شاهد ارتقاء جایگاه تشکیلاتی فوتسال در فدراسیون باشیم که این موضوع می تواند کمک شایانی به توسعه فوتسال و توجه هر چه بیشتر به این رشته شود.
در سند برنامه فدراسیون تحت ریاست مهدی تاج ۹ نفر در این سازمان عضویت دارند که از موضوعات مربوط به فوتبال ساحلی نیز در این سازمان تعریف شده است.
در ترکیب این سازمان ، مدیران عالی فدراسیون فوتبال ، هیات های فوتبال و باشگاه ها عضویت دارند که ترکیب این سازمان بسیار به سازمان لیگ فعلی نیز شباهت دارد.
رئیس ، نایب رئیس اول و دبیر کل فدراسیون در کنار دو نماینده هیات های فوتبال و دو نماینده باشگاه ها به همراه رئیس سازمان فوتسال و مسئول کمیته ساحلی ترکیب این سازمان خواهند بود.
بدین ترتیب رئیس بعدی فوتسال ایران ، رئیس سازمان فوتسال و فوتبال ساحلی است و نه رئیس کمیته فوتسال و به نظر می رسد وضعیت مسئولیت همزمان افتخاری در فوتسال و استقلال در یک ماه آینده ادامه خواهد داشت و بعد از جام جهانی شاهد جلوس اولین رئیس سازمان فوتسال ایران بر مسند مسئولیت و ارتقاء جایگاه فوتسال در سازماندهی فدراسیون خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷

کلا خوشحالی به مردم ما نیامده
اون از تیم والیبال که شده باند چند تا بازیکن
این هم فوتسال که شده بچه سر راهی یک مشت ادم بی سواد و پرادعا