کد خبر : 72478
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 18:17
-

عراقی زاده:بازیکنان ما در مقابل شیطنت ها اخلاق را رعایت می کنند/نمونه ای از باادب های شیراز را در تیم خود داریم/ رقابت ماراتن گونه بین پنج تیم است

عراقی زاده:بازیکنان ما در مقابل شیطنت ها اخلاق را رعایت می کنند/نمونه ای از باادب های شیراز را در تیم خود داریم/ رقابت ماراتن گونه بین پنج تیم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص گذشت دو هفته از لیگ و اتفاقات آن گفت: بحمدالله با برنامه ریزی منظم و اجرای آن با کمک مدیریت پرسنل باشگاه ، کادر و بازیکنان طبق برنامه به پیش می رویم. وی گفت: البته بعضا بدلیل ناهماهنگی هایی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص گذشت دو هفته از لیگ و اتفاقات آن گفت: بحمدالله با برنامه ریزی منظم و اجرای آن با کمک مدیریت پرسنل باشگاه ، کادر و بازیکنان طبق برنامه به پیش می رویم.

وی گفت: البته بعضا بدلیل ناهماهنگی هایی که از سوی کمیته فوتسال در برنامه های تیم ملی وجود دارد روال عادی تمرینات ما را نیز نیز تحت الشعاع قرار می دهد که البته از کادر فنی و بازیکنان تیم خودمان بالاخص ملی پوشان خواستیم در مقابل این تحرکات از خود خویشتنداری نشان دهند.
عراقی زاده گفت: شعار گیتی پسند اول اخلاق است سپس مسائل فنی و قطعا بازیکنان و کادر ما نیز در مقابل شیطنتها اخلاق و ادب را رعایت می کنند و قطعا هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی سرآمدند.
قائم مقام گیتی پسند با اشاره به دیدار این هفته با ارژن شیراز گفت: خوشبختانه همه بچه ها به خوبی به حساسیت این دیدار واقفند و تیم خوب و یکدست ارژن شیراز را که در اولین هفته توانست قهرمان ایران را متوقف کند دست کم نخواهند گرفت.
وی گفت : تماشاگران شیرازی بسیار پرشور و البته با متانت هستند و ما نمونه ای از بچه های مودب شیراز یعنی مهران عالیقدر که از لحاظ فنی و ادب مثال زدنی است در تیم خود داریم.
عراقی زاده در پایان گفت: امسال لیگ بسیار سخت و نزدیکی در پیش داریم و هیچ تیمی از پیش برنده نیست و رقابت ماراتن گونه ای را بین پنج تیم شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

گیتی پسند و اخلاق؟؟؟؟؟؟؟؟هر چه ادم با اخلاق و مودب بود که یا از تیم رفتن یا هم که بیرونشون کردین.

Hamed سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۳۰

آقای اخلاق پول مردم بدید فکر کنم بد اخلاقی نباشه نکنه تیم تکواندو بیاد اونجا دوباره جنجال به پاکنه