کد خبر : 72368
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 11:08
-

عرض‌پیما: به سیم آخر بزنم به جام‌جهانی هم نمی‌روم

عرض‌پیما: به سیم آخر بزنم به جام‌جهانی هم نمی‌روم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داور بین‌المللی فوتسال کشورمان که ماه بعد به جام‌جهانی کلمبیا اعزام خواهد شد گفت: ۲۰ روز است تمرین نکرده‌ام. وحید عرض‌پیما، داور بین‌المللی فوتسال کشورمان پس از حواشی پیش‌آمده درباره لباس داوران از داوری در لیگ‌برتر فوتسال خداحافظی کرد. وی در همین خصوص گفت: متأسفانه هرچه با مسعود عنایت تماس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داور بین‌المللی فوتسال کشورمان که ماه بعد به جام‌جهانی کلمبیا اعزام خواهد شد گفت: ۲۰ روز است تمرین نکرده‌ام.

وحید عرض‌پیما، داور بین‌المللی فوتسال کشورمان پس از حواشی پیش‌آمده درباره لباس داوران از داوری در لیگ‌برتر فوتسال خداحافظی کرد. وی در همین خصوص گفت: متأسفانه هرچه با مسعود عنایت تماس گرفتم پاسخ نداد و در نهایت تلفنش را خاموش کرد. دپارتمان داوران خیلی راحت به من بی‌احترامی می‌کند.
وی افزود: متأسفانه در فدراسیون فوتبال همه راحت لج می‌کنند و به داوران به‌راحتی توهین می‌شود. من را ۳ هفته محروم کرده‌اند. مگر من پارسال چند هفته داوری کردم؟ من فقط ۸ هفته از ۲۶ هفته لیگ فوتسال داوری کردم که به‌لطف خدا هم به جام ملت‌های آسیا رسیدم و هم به جام‌جهانی. مگر چند داور به جام‌جهانی اعزام می‌شوند؟ تایلند مسابقات فوتسال بین‌المللی را در کشور خودش برگزار کرد، اما یک داور تایلندی هم برای این مسابقات انتخاب نشد.

عرض‌پیما با بیان اینکه فقط نخبه‌ها می‌توانند به جام جهانی بروند، تصریح کرد: من به چند داور بزرگ کشور از جمله علیرضا فغانی و سعید مظفری‌زاده هم تمرین می‌دادم و هم سبک دویدن در زمین را به آنها آموزش دادم. هیچکس اهمیتی به داوران نمی‌دهد. ما دنبال حقوق‌مان هستیم، نه دستمزد. ما از مسئولان فدراسیون فوتبال احترام می‌خواهیم، نه پول. آقایان چطور فرق دستمزد و حقوق را نمی‌فهمند؟ با کوچکترین اعتراض روی نام شما خط می‌کشند و نامت را از لیست خارج می‌کنند. اعتراض هم کنیم، می‌گویند مغرور شده است. متأسفانه دست داور بین‌المللی کشور زیر سنگ است.

داور بین‌المللی فوتسال کشورمان ادامه داد: من اگر به سیم آخر بزنم به جام‌جهانی نمی‌روم. از همینجا به آقای کفاشیان می‌گویم که اگر به من کم‌محلی کنید از کلمبیا برمی‌گردم. ما کفش و جوراب و لباس داوران را هم خودمان تهیه می‌کنیم. تا الان چند داور سرطان گرفتند و ما داوران هزینه درمان‌شان را دادیم؟ فدراسیون نه تنها به ما کمکی نمی‌کند بلکه دست و پای ما را هم می‌گیرد. یک کتاب به ما دادند به اسم کتاب داوری. من فکر می‌کردم کتاب منچ و مارپله است که جلدش را خواندم و فهمیدم کتاب داوری است! اسپانسر لباس داوران لیگ را هم من تهیه کردم.

وی خاطرنشان کرد: در این چند روز مانند دیوانه‌ها در خانه نشسته‌ام و ۲۰ روزی تمرین نکرده‌ام. مجبور شدم قرص‌های مختلف مصرف کنم و دیوانه شده‌ام. متأسفانه خانواده‌ام هم تحت فشار شدید روانی هستند. من چندین‌بار به آقای‌اسدی گفتم شأن داوران را حفظ کنید، اما هیچکس به داوران توجهی نمی‌کند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

وقت تلف نکن داداش ازاین کشور برو وخیالت راحت کن

ن م دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

سلام متاسفانه بزرگان داوری کشور ما به جای اینکه از حقوق داور و ورزشکار دفاع کنند بیشتر انه ا را تحت فشار میگزارند ،بجای تبلیغ لباس اسپانسر که دنبال سُود دهی باشند به فکر جان شما باشند بدون گرفتن دستمزد که مفت داوری میکنید سالیانه صدقه ای را بحساب تون واریز میکنند واز شما توقع بیجا هم دارند بدون هیچ بیمه ی جانی ،این همه که از فوتبال و فوتسال ساحلی و فوتسال بانوان حمایت کردند کی از شما دواران فوتسال اقایان تقدیر کردند مگر چند تا داور بین المللی داریم در ایران ،بعد اقای سهرابی ،اقایان نصیرلو و عرض پیما بهترین هستند ،دوست عزیز اقای عرض پیما بجای افسردگی و مصرف قرص های مختلف خیلی محکم رو در روی انها بایست و به تمریناتتون ادامه بدید و ارامش خود را حفظ کنید چون ضربه زدن به خودتون یعنی إعلام شکست پس قوی باشید دوستدار شما داور

بینام سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۷:۲۷

سلام برای اینکه همه داوران با هم یکدل نیستید یک بار هم که شده سز بازیهای رسمی قرار نگیرید تیم هایی که هزینه کرده اند چه بلایی سر کمیته فوتسال بیاورند