کد خبر : 72510
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 9:44
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری: حکمم را بزنند از فوتسال استعفا می کنم

افتخاری: حکمم را بزنند از فوتسال استعفا می کنم
افتخاری یک روز حرف از ماندن می زند یک روز حرف از رفتن.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری در حالی که در فوتسال مسئولیت دارد، به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال انتخاب شده است که می توان او را مدیر دوشغله نامید.

افتخاری در تازه ترین اظهاراتش اما تاکید کرده قرار است به زودی مدیرعامل شود و هر وقت حکم بگیرد از فوتسال کناره گیری می کند تا دوشغله نباشد هر چند که تاکید کرده از فوتسال جدا نمی شود و به طور غیر مستقیم کنار این حوزه می ماند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود بازنشسته بودن می تواند سرپرست و مدیرعامل استقلال باشد اما افشارزاده نتوانست گفت: قانون برای همه شرایط یکسان نیست و من نیز وضعیتم با افشارزاده متفاوت است و قانونا مشکلی ندارم و با توجه به حضور ۶ ماهه در جبهه مشکلی برای خدمت و حضور در این پست ندارم
افتخاری در مورد اینکه عنوان کرده دنبال چهارمین ستاره برای استقلال هستند گفت: جلوی در باشگاه و مقابل خبرنگاران و در حالی که عجله داشتم و باید به دیدار آقای وزیر می رفتم و به همین منظور عدد دو و سه و در نهایت قهرمانی چهارم استقلال را اشتباه گفتم و منظورم همان قهرمانی سوم استقلال بود و امیدوارم به این نتیجه برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

واقعا اگه افتخاری از فوتسال بره تکلیف بچه خوبهای فوتسال که بدون هیچ سابقه و مدرکی در این چند سال در تیم ملی و باشگاههای خاص هرکاری خواستند کردند چی میشه؟