کد خبر : 72574
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 16:31
-

حسینی: فدراسیون فوتبال روی رشته پر طرفدار فوتسال حساس است /بازیکنان تیم ملی و اعضای کادرفنی تمرکز خود را روی نتیجه گرفتن در جام جهانی بگذارند

حسینی: فدراسیون فوتبال روی رشته پر طرفدار فوتسال حساس است /بازیکنان تیم ملی و اعضای کادرفنی تمرکز خود را روی نتیجه گرفتن در جام جهانی بگذارند
روابط عمومی فدراسیون فوتبال به انتقاداتی که نسبت به بی‌توجهی‌ها به تیم ملی فوتسال شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روابط عمومی فدراسیون فوتبال به انتقاداتی که نسبت به بی‌توجهی‌ها به تیم ملی فوتسال شده بود، واکنش نشان داد.

امیرحسین حسینی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال گفت: ما دغدغه رسانه‌ها و اهالی فوتسال را در خصوص این رشته که علاقه‌مندان زیادی هم در کشور دارد درک کرده و قدردان توجه آنها نیز هستیم.

وی افزود: توضیح لازم در این خصوص این است که برنامه‌ریزی‌های اصلی یکی دو ماه پیش از اعزام تیم ملی فوتسال از مدت‌ها قبل پیش‌بینی شده بود و اردوها نیز طبق برنامه انجام شده و می‌شود. مقدمات برای اعزام تیم به کلمبیا از جمله گرفتن ویزا و هماهنگی سفر نیز انجام شده است و از این بابت مشکلی وجود ندارد. با توجه به اینکه تیم ملی به جام جهانی می‌رود و تورنمنت بزرگی است که فیفا آن را برگزار می‌کند، برای گرفتن بلیت و سایر مسائل هم دغدغه‌ای وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که فدراسیون فوتبال روی رشته پر طرفدار فوتسال حساس است و احاطه کامل را روی این رشته داریم. تاکنون نیز جلسات متعددی توسط مدیر تیم‌های ملی و به خصوص رئیس و سایر مسئولان فدراسیون در این خصوص انجام شده است. امیدواریم که بازیکنان تیم ملی و اعضای کادرفنی هم تمرکز خود را روی نتیجه گرفتن و عملکرد خوب در مسابقات جام جهانی بگذارند تا با عملکرد خوب خود در جام جهانی کلمبیا، بار دیگر مردم را شاد کنند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.