کد خبر : 72553
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 14:19
دسته‌بندی نشده
-

شمس:افرادی که با افتخاری کار می‌کردند اشخاص درستی نبودند/ در هیات رئیسه کمیته فوتسال دنبال نفع شخصی بودند

شمس:افرادی که با افتخاری کار می‌کردند اشخاص درستی نبودند/ در هیات رئیسه کمیته فوتسال دنبال نفع شخصی بودند
اظهارات حسین شمس درباره وضعیت فوتسال و پیوستن افتخاری به استقلال را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس، پیشکسوت فوتسال کشور و سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال که سابقه چندین قهرمانی با تیم ملی ایران در مسابقات مختلف را دارد چندی است مورد بی مهری قرار گرفته و از صحنه فوتسال کشور کنار گذاشته شده است. وی در گفت‌وگویی از وضعیت امروز فوتسال و همچنین پیوستن سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست به باشگاه استقلال صحبت کرده که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

آقای شمس همانطور که خبر دارید سیدرضا افتخاری، به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی شده است و همچنان رئیس کمیته فوتسال کشور است. به نظر شما این موضوع به فوتسال آسیب نمی‌زند؟

آقای افتخاری به فوتسال کشور خدماتی ارائه داده است. از نظر سخت افزاری کمک‌های خوبی به فوتسال کشور انجام داده است اما حالا که به عنوان سرپرست استقلال معرفی شده است باید از فوتسال برود و استعفا دهد. استقلال باشگاه بزرگی است و شخص پر مشغله به درد این باشگاه نمی‌خورد. همچنین در فوتسال هم باید شخصی کار کند که تمام وقتش در اختیار فوتسال باشد. ماندن او در فوتسال از حالا به بعد آسیب است و باید فوتسال را رها کند.

به نظر شما آقای افتخاری در استقلال موفق می‌شود؟

استقلال باشگاه بزرگ و همین طور پر حاشیه‌ای است. استقلال مشکلات زیادی دارد. افتخاری اگر بتواند این حواشی و مشکلات را کنترل کند احتمالا موفق شود.

از نظر شما کارنامه او در فوتسال چطور است؟

از نظر سخت‌افزاری خوب کار کرد. برای فوتسال ساختمان گرفتند و مستقل شدیم اما متاسفانه افرادی که با آقای افتخاری کار می‌کردند اشخاص درستی نبودند و چوب لای چرخ فوتسال گذاشتند. آن‌ها در هیات رئیسه کمیته فوتسال دنبال نفع شخصی بودند. با تصمیماتی که گرفتند فوتسال به قهقرا رفت. آقای افتخاری نیز این اواخر آن‌ها را شناخت اما عمر مدیریتی او کفاف نداد و به استقلال رفت.

یعنی این افراد هنوز هم در هیات رئیسه هستند؟

این افراد الان به دنبال این هستند که رئیس بعدی را پیدا کنند و با او لابی کنند تا بتوانند به کارهای خود ادامه دهند. حتی بعضی از آنها تیم‌هایشان را فروخته‌اند و از فوتسال رفته‌اند اما باز علاقه دارند که منافع شخصی خود را دنبال کنند. در این فضا اهالی فوتسال مثل من حذف شده‌اند و به انزوا رفته‌اند.

آقای شمس، خود شما هم چند وقت است که در فوتسال حضور ندارید، به همین دلایل است؟

بله. کسی اصلا از ما سراغی نمی‌گیرد. کاری ندارند که بزرگترهای فوتسال کجا هستند. در مورد همین انتخاب آقای افتخاری باید عرض کنم وقتی او به فوتسال آمد کسی از ما نظر خواست؟ الان که از فوتسال به استقلال رفته است، چطور؟ کسی پرسید پیشکسوت‌ها و بزرگترها چه نظری دارند؟ ضمن اینکه در فوتبال هم همین فضا است. من خبر دارم که پیشکسوت‌های استقلال به این اتفاق انتقاد دارند. کسی از پیشکسوت‌های استقلال پرسید چه کسی خوب است؟ نظر پرسیدند؟ متاسفانه از بیرون برای ما تصمیم می‌گیرند و نمی‌پرسند او دردی را دوا می‌کند یا خیر. امیدوارم آقای تاج که شعار مشورت‌گیری می‌دهد واقعا مشورت بگیرد.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

منظور از کمیته فوتسال اقای جابری هستند

نام سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

حسین شمس از تبانی چند سال پیش گیتی چه خبر ؟؟!!!!! اون ۲۰۰۰ میلیون رو بین کیا تفسیم کردی ؟!!!!خوبه هوای بعشی از اونا داشتی!! راستی چرا چند ساله هر جا میری بهت تیم نمیدن؟؟!! امسال هم تا نیم فصل بیشتر نستی بابا