کد خبر : 72562
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 14:45
-

لک:کادر فنی مستقیم با بازیکنان تماس می‌گیرد و زمزمه برگزاری اردو را می‌اندازد/قول داده بودند تا بعد از هفته چهارم اردویی نباشد/اتفاقات بدی درتیم ملی فوتسال می‌افتد/اردو نبود دورهمی بود!

لک:کادر فنی مستقیم با بازیکنان تماس می‌گیرد و زمزمه برگزاری اردو را می‌اندازد/قول داده بودند تا بعد از هفته چهارم اردویی نباشد/اتفاقات بدی درتیم ملی فوتسال می‌افتد/اردو نبود دورهمی بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره عدم حضور بازیکنان گیتی پسند در دو روز اول اردوی تیم ملی فوتسال، گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد ولی تنها نکته منفی برگزاری اردوی تیم ملی بدون هماهنگی بود. قطعا این ناهماهنگی به تیم‌هایی مثل گیتی پسند که بیشترین بازیکن را در تیم ملی دارد، ضربه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره عدم حضور بازیکنان گیتی پسند در دو روز اول اردوی تیم ملی فوتسال، گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد ولی تنها نکته منفی برگزاری اردوی تیم ملی بدون هماهنگی بود. قطعا این ناهماهنگی به تیم‌هایی مثل گیتی پسند که بیشترین بازیکن را در تیم ملی دارد، ضربه می‌زند.

وی افزود: ما بازیکنان را دو روز به تیم ملی ندادیم ولی برای روز آخر، با اصرار و فشار از طریق فدراسیون و بعضی دوستان مجبور شدیم ملی پوشان را روانه تهران کنیم. نمی دانم دلیل این کار چه بود و نمی دانم باید چه بگویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند یادآور شد: شاید این کار برای خودنمایی بوده باشد! بعضی آقایان حرفهایی زده بودند که وقتی نتوانستند به آن عمل کنند، با خواهش و تمنا بازیکنان را به تیم ملی کشاندند. این کار اصولی نیست. ما قبول داریم در سال منتهی به جام جهانی، تیم ملی باید در اولویت باشد ولی این درست نیست که شب بخوابند و صبح تصمیم بگیرند اردوی تیم ملی را برگزار کنند.

لک درباره اینکه چه زمانی متوجه برگزاری اردوی کوتاه مدت تیم ملی شده است، گفت: اول باید بگویم که اتفاقات بدی در تیم ملی می‌افتد. متاسفانه کادر فنی مستقیم با بازیکنان تماس می‌گیرد و زمزمه برگزاری اردو را می‌اندازد و سپس آنرا رسانه ای می‌کند. بعد از آن، تصمیم خود را عملی می‌کنند. من یک روز قبل از بازی با شهروند ساری متوجه شدم قرار است اردو برگزار شود. همان موقع گفتم که به خاطر بازی با ارژن در هفته سوم لیگ، نمی‌توانیم بازیکنانمان را به تیم ملی بدهیم.

وی تاکید کرد: به ما قول داده بودند که تا قبل از هفته چهارم و تعطیلی لیگ، تیم ملی اردوی تدارکاتی نداشته باشد. نمی دانم چرا اصرار دارند که اردوی سه روزه برگزار کنند. مگر کادر فنی بازیکنان را نمی‌شناسد که این اردوها را می‌گذارند. با این کار یک روز تمرین ما را خراب کردند. بازیکنان ما ساعت ۷ صبح به تهران آمدند و ۵ بعدازظهر هم به اصفهان برگشتند! نمی دانم اصرارها برای حضور بازیکنان ما در این تمرین یک روزه چه بود.

سرمربی گیتی پسند با بیان اینکه حرفش غیرمنطقی نیست، گفت: ما باید برای بازی با ارژن با اتوبوس به شیراز برویم. خدایی نکرده اگر به خاطر خستگی ملی پوشان، آنها مصدوم شوند هم تیم ملی ضرر می کند و هم ما. نمی دانم چرا سلامت بازیکنان برایشان اهمیتی ندارد.

لک تاکید کرد: برای این تصمیم متاسف شدم و مانده‌ام که چه بگویم. شاید کادر فنی تیم ملی می‌خواست بازیکنان ما را نمک گیر کند و یک وعده ناهار به آنها بدهد!

لک یادآور شد: به نظر من این یک دورهمی بود که بازیکنان را دور یکدیگر جمع کردند وگرنه هیچ بازدهی دیگری نداشت. من از بازیکنانم که سوال کردم آنها هم گفتند که موضوع جدید و خاصی نبوده است. متاسفم که به این اندازه ناهماهنگی وجود دارد. کادر فنی تیم ملی پیش از این گفته بود تا هفته چهارم بازیکنان در اختیار باشگاهشان هستند اما ناگهان یک اردوی هماهنگ نشده برگزار می‌شود

وی در مورد اینکه چرا بازیکنانش در روز پایانی اردو حاضر شدند گفت: من اصلا موافق حضور بازیکنانم نبودم اما پس از تماس محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی با باشگاه ما بازیکنان در روز پایانی اردو حاضر شدند البته واقعا علت این اصرار را نمی‌دانم که چرا چنین تصمیمی گرفته شد. آقای ساکت هم قبول داشت که ناهماهنگی در برگزاری اردو وجود داشته است.

سرمربی گیتی پسند یادآور شد: برای کادر فنی تیم ملی متاسفم هستم که سلامت بازیکنان برایش اهمیتی ندارد و حاضر است برای چند ساعت آنها را در اختیار داشته باشد یا اینکه کادر فنی تیم ملی خیالش بابت بازیکنان راحت است یا جایگاه بازیکنان برای آنها اهمیتی ندارد یا اینکه آنقدر دستشان باز است و در مرحله اول جام جهانی فکر می‌کنند کار ساده‌ای دارند که توجهی به سلامت بازیکنان ندارند. آنها به دنبال این بودند که حتما بازیکنان را یک روز به اردوی تیم ملی بکشانند تا بخواهند مثلا جاه‌طلبی خود را نشان بدهند.

لک در خصوص تغییر و تحولات در کمیته فوتسال تصریح کرد: به نظر من فوتسال ما نیاز دارد که تغییرات اساسی در همه زمینه‌ها داشته باشد. فایده‌ای ندارد که وقتی تیم در جام جهانی نتیجه‌ای نگرفت بخواهیم چه کنم چه کنم راه بیاندازیم هم اکنون باید آسیب شناسی صورت بگیرد. همه کسانی که منتظر هستند تیم ملی نتیجه نگیرد تا شروع به انتقاد کنند بهتر است هم اکنون وضعیت را دریابند. اوضاع فوتسال ما اصلا خوب نیست و باید هم اکنون دلایل ناکامی بررسی شود. نمی‌دانم دلیل انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی چه بوده است و بر چه اصول و مبنایی این انتخاب صورت گرفت. بهتر است هم اکنون آقای تاج به این مسئله ورود کند و اتفاقات را به فال نیک بگیرد و فوتسال را از این مسائل نجات دهد.

منبع:مهر و فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

اقای لک شما صحبت نکن چون به لحاظ اخلاقی مشکل دارید و به نظرم به شهرداری ساوه مشاوره دادید بس هستش که باعث شدید تیم پارسال شهردای از هم بپاچه و با مشاوره خودت باعث شدید حسن زاده بره ساوه … شما در مورد اخلاق حرفه ای حرف نزن

نام ... سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

آقای لک زیاد فکر نکن و راه دور نرو جناب آقای ناظم الشریعه سرمربی محترم تیم ملی بچه کجاست؟ شیراز! این هفته شما که بیشترین ملی پوشا دارید با کی بازی دارید؟ لبنیات ارژن شیراز!!!!
واقعا یکم فکر کنید ایشون منافع شخصی خودشا به ملی ترجیح داده…. خجالت بکشید لطفاً

محمد چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

ببخشید الآن شما از کی طرفداری کردید میشه مشخص کنید؟

علی رضا سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

بله درسته ایشون فقط میخواست بازیکنای گیتی بکشونه تهران خسته بشن که برای بازی با ارژن نتونن اون باز دهی داشنه باشن واقعا خجالت اور هستش که مربی تیم ملی یه همچین کاری کرده فقط به خاطر این که این اقا خودش شیرازی هستش دست به همچین کار زشتی زده که گیتی نتیجه نگیره وگرنه چرا باید یک دفعه اردو برگذار کنه وجالب تر این هستش که بازیکنای ارژن که توی تیم ملی بودن خودشون زدن به مصدومیت واردو نرفتن واین هم نشون میده که فقط از قصد لین کارو کرده خودشو به مصدومیت زده که به تهران نیاد

نام سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

آخه رضا لک تو اصلا در حدی هستی که در مورد تیم ملی صحبت میکنی؟؟!!هنوز خودتهم نمفهمیدی برای چی تو مربی گیتی کردند ؟؟!! برای اینکه مثل چند سال پیش پول بهت ندهند!!در ضمن تیم رو هم که بچه ها خودشون تمرین میدن و خودشون ارنجمیکنند تو اصلا تو اون تیم کاره ای نیستی که؟؟!! از اینکه هیچ کاره هستی بهت فشار اومده در مورد تیم ملی داری نظر میدی تا باخت این هفته خودت رو از الان توجیه کنی؟؟؟!!!! اون تیم بااون همه بازیکن بدون مربی هم ۴ هفته مونده به آخر بازی ها قهرمان میشه تو از الان میدونی هیچی نمیشی ترسیدی؟؟؟!! چون مربی ترسویی هستی

حمید سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

اقای بی نام اگر مشاوره هم داده میبینید که شهرداری نتیجه گرفته تو از کجا میسوزی که این حرفارو میزنی ولی اقای لک اگر میخواست بد جنسی کنه یه جوری مشاوره میداد که شهرداری نتیجه نگیره پس اینقدر اخلاق رعایت کرده که پشت سرش حرف نباشه

رسول سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

اقای بی نام رفیق خوراکچیه که بی تیم مونده

حمید سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

اونی که لک میشناسه میدونه که به بازیکن جماعت باج نمیده تو معلومه از چیز دیگه ناراحتی نه

نام ... سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷

بابا تو دیگه چی میگی؟؟؟؟با ٧ بازیکن ملی پوش و هزینه میلیاردی!!!!!!!همه کارها رو هم که بازیکنات بهت میگن که انجام بدی.خجالت بکش

نام ... سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

لک زیادی حرف نزن فکرکردی کی هستی که راجبه تیم ملی حرف میزنی

نام ... سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

چقدر تازگی مصاحبه های ایشان زیاد شده؟!

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۰۱

اقای لک تمرینات شما که بیشتر شوخی و بازی و سرگرمیه.لااقل اجازه بده بازیکنای ملی یه تمرین درست و حسابی بکنن.البته تمرینات تیم رو هم که کسای دیگه برنامه ریزی میکنن.

نام ... پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۰۰

اقای لک بگم ، جریان خبرنگارو بگم ، بگم ، بگم ……پس در مورد بزرگهای خودت سکوت کن