کد خبر : 72604
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 18:29
-

مشتری پیدا نشد، موافقت با انتقال امتیاز میثاق به طرح و توسعه الوند/ قزوینی ها مسئول پرداخت بدهی های تیم تهران!

مشتری پیدا نشد، موافقت با انتقال امتیاز میثاق به طرح  و توسعه الوند/ قزوینی ها مسئول پرداخت بدهی های تیم تهران!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به اینکه هیأت فوتبال استان تهران با انتقال تیم میثاق به خارج از استان تهران مخالف بود بحث فروش امتیاز این تیم به طول انجامید. به طوری که نماینده قزوین ۳ هفته از لیگ برتر را از دست داد. چرا که این تیم همچون دانشگاه آزاد که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به اینکه هیأت فوتبال استان تهران با انتقال تیم میثاق به خارج از استان تهران مخالف بود بحث فروش امتیاز این تیم به طول انجامید. به طوری که نماینده قزوین ۳ هفته از لیگ برتر را از دست داد. چرا که این تیم همچون دانشگاه آزاد که امتیاز منصوری را خریده بود، پیش از شروع لیگ تصمیم به حضور در لیگ برتر گرفته بود.

مخالفت هیأت فوتبال استان تهران باعث شد تا این انتقال ۳ هفته به تعویق بیفتد اما سرانجام مسئولان هیأت فوتبال در صورت پرداخت بدهی باشگاه میثاق به این هیأت با این انتقال موافقت کردند.

در جلسه‌ای که امروز با حضور سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، حبیب‌الله شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران، خلیلی مدیرعامل باشگاه میثاق و کریم منصوری عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ برگزار شد در نهایت مقرر شد که تیم فوتسال طرح و توسعه الوند قزوین از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در مسابقات شرکت کند. کریم منصوری عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ این خبر را تائید کرد.

هیأت فوتبال استان تهران که در چند سال اخیر در اقدامی قابل تحسین از انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان جلوگیری می‌کرده در این مورد کوتاه آمد و ناچار شد که به علت عدم اسپانسر در تهران راضی به انتقال تیم به قزوین شود اما چه بهتر بود که مسئولان هیأت فوتبال زودتر به این مسئله ورود می‌کردند تا نماینده قزوین ۳ هفته ابتدایی لیگ را از دست ندهد هر چند که مسئولان میثاق هم بی‌تقصیر نیستند چرا که آنها هم بدون هماهنگی با هیأت فوتبال تصمیم به این انتقال گرفتند.
منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.