کد خبر : 72557
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 14:48
-

معضلات بی پایان برای تیم ملی فوتسال/کادرفنی ممنوع المصاحبه شدند!

معضلات بی پایان برای تیم ملی فوتسال/کادرفنی ممنوع المصاحبه شدند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال از عصر روز شنبه ۱۶ مردادماه آغاز شد و ملی‌پوشان ۴ جلسه تمرینی را در کنار کادر فنی انجام دادند. به این ترتیب که عصر روز شنبه، صبح و عصر روز یکشنبه و صبح روز دوشنبه ملی‌پوشان تمرین کردند و عصر روز گذشته در اختیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال از عصر روز شنبه ۱۶ مردادماه آغاز شد و ملی‌پوشان ۴ جلسه تمرینی را در کنار کادر فنی انجام دادند. به این ترتیب که عصر روز شنبه، صبح و عصر روز یکشنبه و صبح روز دوشنبه ملی‌پوشان تمرین کردند و عصر روز گذشته در اختیار باشگاه‌های‌شان قرار گرفتند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال در حالی روز گذشته به پایان رسید که بازیکنان گیتی‌پسند تنها در یک تمرین شرکت کردند.در تمرینات ابتدایی ۷ بازیکن گیتی‌پسند حضور نداشتند، یعنی محمد کشاورز، علی‌اصغر حسن‌زاده، سپهر محمدی، مهران عالیقدر، مهدی جاوید، افشین کاظمی و سعید افشار، ۷ ملی‌پوشی بودند که در روزهای اول و دوم در کنار تیم ملی حضور نداشتند و تنها در تمرین صبح روز دوشنبه حاضر شدند. حالا اینکه چرا چنین تصمیمی گرفته شده و باشگاه گیتی‌پسند برای در اختیار گذاشتن بازیکنان ملی‌پوش خود در تیم ملی، همکاری لازم را نداشته، جای سوال است.

جالب اینجاست که فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته کادر فنی تیم ملی فوتسال را ممنوع‌المصاحبه کند و به آنها گوشزد کرده است برای مصاحبه با اصحاب رسانه باید با روابط عمومی این فدراسیون هماهنگ کنند.

جدای از این اتفاقات که در فاصله یک ماه به آغاز مسابقات جام جهانی برای فوتسال ما رخ می‌دهد، در مدیریت کمیته فوتسال هم اتفاقاتی رخ داده و سیدرضا افتخاری رئیس این کمیته به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است و این احتمال وجود دارد که شخص دیگری برای ریاست کمیته فوتسال انتخاب شود، البته هنوز هیچ چیز نهایی نشده و تمام این مسائل در حد گمانه‌زنی است، البته همین گمانه‌زنی‌ها هم برای تیمی که یک ماه دیگر باید در مهم‌ترین مسابقاتش حاضر شود، معضل خواهد بود؛ چراکه به نظر می‌رسد تغییرات در کمیته فوتسال پایان ماجرا نخواهد بود و شاید در تیم ملی هم با تغییراتی مواجه باشیم، شاید شخصی که به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب می‌شود مورد وثوق سرمربی تیم ملی نباشد و به هر حال تمام اتفاقاتی که در این جابجایی‌ها رخ می‌دهد، رقم بخورد.

به هر حال به نظر می‌رسد تصمیم گرفته‌شده به هیچ‌عنوان به مصلحت فوتسال نباشد و تلاطمی را در این رشته به وجود بیاورد که به جز ضربه وارد کردن به تیم ملی سود دیگری نداشته باشد. حالا باید منتظر بمانیم تا در ادامه راه تکلیف فوتسال مشخص شود، در حالی که یک ماه دیگر تیم ملی باید در مسابقات جام جهانی به کلمبیا سفر کند.

شاگردان محمد ناظم‌الشریعه ۲۷ مردادماه یعنی یک روز پس از برگزاری هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اردوی آماده‌سازی خود را در تایلند آغاز خواهند کرد و در تورنمنت این کشور شرکت می‌کنند، تیم ملی روز پنج‌شنبه ۴ شهریور ماه به تهران بازخواهد گشت و بازیکنان تا عصر این روز در اختیار خود خواهند بود و پس از آن عازم مشهد خواهند شد تا برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل ازبکستان در روزهای ۷ و ۸ شهریورماه آماده شوند.

شاگردان ناظم‌الشریعه ۱۰ شهریورماه به تهران بازمی‌گردند و پس از چند روز استراحت از ۱۳ شهریور ماه مجدداً تمرینات خود را در پایتخت آغاز خواهند کرد. تیم ملی بامداد ۱۸ شهریور ماه عازم کلمبیا خواهد شد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.