کد خبر : 72547
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 13:18
-

واکنش شمسایی به اظهارات افتخاری

واکنش شمسایی به اظهارات افتخاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با انتقاد از صحبتهای سرپرست جدید باشگاه استقلال، گفت: آقای افتخاری اگر من بد بودم پس چرا چپ و راست دنبالم بودی تا سرمربی تیم ملی شوم؟ وحید شمسایی درباره صحبتهای سیدرضا افتخاری در حاشیه تمرین استقلال مبنی بر اینکه «شمسایی ابتدا جواب نتایجی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با انتقاد از صحبتهای سرپرست جدید باشگاه استقلال، گفت: آقای افتخاری اگر من بد بودم پس چرا چپ و راست دنبالم بودی تا سرمربی تیم ملی شوم؟
وحید شمسایی درباره صحبتهای سیدرضا افتخاری در حاشیه تمرین استقلال مبنی بر اینکه «شمسایی ابتدا جواب نتایجی را که گرفته بدهد بعد در مورد من اظهار نظر کند»، گفت: آقای افتخاری من شما را دوست دارم و معتقدم از مدیران لایق هستید ولی سئوالم این است که چرا سال گذشته چپ و راست دنبال من بودید تا سرمربی تیم ملی شوم؟ چه کسی با مسئولان باشگاه تاسیسات جلسه گذاشت تا اجازه من را برای سرمربیگری در تیم ملی بگیرد؟ چه کسی می‌خواست مرا به تیم ملی بکشاند؟

وی افزود: من به خاطر باخت در جام باشگاه‌های آسیا شرمنده شدم ولی در دوسال، چهار قهرمانی به دست آوردم. کدام مربی جوان این کارنامه را دارد؟ من آنقدر بزرگ هستم که بعد از چهار قهرمانی، اگر در یک تورنمنت باختم مدام از من سئوال شود که چه اتفاقی افتاده.

سرمربی تیم تاسیسات تاکید کرد: اگر باخت من با تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا بد بود که باید «خسوس کاندلاس» سرمربی پیشین تیم ملی را به خاطر ناکامی در جام ملتها مدام می زدند! آقای افتخاری! شما یکبار به تمرین تیم ما سر زدی که ببینی ما چه مشکلاتی داریم؟ شد یکبار از ما بپرسید که آیا قبل از جام باشگاه های آسیا چیزی کم و کسر داریم یا خیر؟

شمسایی یادآور شد: افتخاری یکی از مدیران لایق و با عقبه است و برایش آرزوی موفقیت دارم. ممنونم که نتایج مرا گوشزد کرد! سعی می‌کنم آن نتیجه را جبران کنم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.