کد خبر : 72696
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 22:17
-

مسی‌ها با اتوبوس به ساوه رفتند!

مسی‌ها با اتوبوس به ساوه رفتند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سنگون این روزها با تصمیمات مدیران بالادستی صنایع مس روزهای پرالتهابی را می‌گذراند و هر روز سیاستی جدید برای ادامه فعالیتش عنوان می‌شود، با تصمیم مدیرعامل جدید خود که تمایلی به تیمداری حرفه‌ای ندارد، امروز برای بازی با شهرداری با اتوبوس راهی ساوه شد. این اقدام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سنگون این روزها با تصمیمات مدیران بالادستی صنایع مس روزهای پرالتهابی را می‌گذراند و هر روز سیاستی جدید برای ادامه فعالیتش عنوان می‌شود، با تصمیم مدیرعامل جدید خود که تمایلی به تیمداری حرفه‌ای ندارد، امروز برای بازی با شهرداری با اتوبوس راهی ساوه شد.

این اقدام در حالی برای مس سنگون به عنوان تیم نایب قهرمان فصل گذشته ایران رخ می‌دهد که این تیم در فصل گذشته از بهترین امکانات ترددهای پروازی و ریلی برخوردار بوده و به دلیل اینکه سفر زمینی خستگی مفرطی را قبل از بازی به تیم تحمیل می‌کند، شروعی عجیب با سیاستی دوگانه‌ای است که از سوی مدیران آن عنوان شده است.

گفتنی است روشن نبودن تکلیف انتقال مس به شهرداری در پی تصمیم جنجال برانگیز حین شروع فصل مسی‌ها و اختلاف نظرات کنونی مدیران دو مجموعه باعث نگرانی شده است که دود این اتفاقات به چشم نماینده پرفروغ تبریزی‌ها رفته که پس از فتح عنوان سومی و دومی در لیگ جدید به دنبال کسب عنوان قهرمانی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

بابا خیلی از تیمها با اتوبوس به محل برگزاری مسابقات در شهرهای دیگر میروند مگر اینها خونشان رنگین تر است.

تبریزی پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

نه عزیز خود بازیکنا خواستند که با اتوبوس برن خیلی راحت میشه با بازیکنا صحبت کرد علتش هم اینکه یکبار با هواپیما میرن تا تهران بعد مجبور میشن یه بار سوار اتوبوس بشن برن ساوه به همین خاطر بازیکنان از مدیریت خواستند که با اتوبوس مستقیم برن

ناشناس پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

بازیکنا خواستن یا پول نداشتن؟

نام ... شنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۴۰

اقای حامد اکبری ا و نقش شور به شماچه با اتوبوس میرن