کد خبر : 72638
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 9:49
-

خبیری:به سراغ مربی‌ای رفتند که باعث سقوط تیمشان شده بود/امیدوارم کسی بیاید که به عنوان شغل اصلی در فوتسال حضور داشته باشد

خبیری:به سراغ مربی‌ای رفتند که باعث سقوط تیمشان شده بود/امیدوارم  کسی بیاید که به عنوان شغل اصلی در فوتسال حضور داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری درخصوص شرایط شهرداری ساوه اظهار داشت: به هر حال عیار شهرداری در مسابقه این هفته مشخص خواهد شد. ما فصل گذشته با شرایط سختی که داشتیم کار را شروع کردیم و توانستیم در لیگ دسته اول رکوردی را ثبت کنیم که در خانه اصلاً نباختیم. وی ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری درخصوص شرایط شهرداری ساوه اظهار داشت: به هر حال عیار شهرداری در مسابقه این هفته مشخص خواهد شد. ما فصل گذشته با شرایط سختی که داشتیم کار را شروع کردیم و توانستیم در لیگ دسته اول رکوردی را ثبت کنیم که در خانه اصلاً نباختیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل فصل گذشته شهرداری ساوه اولین سالی بود که در فوتسال حضور پیدا کرده بود و اشراف کاملی نداشت. چندین بار با ما جلسه‌ای برگزار کرد و تأکید داشت که در صورت صعود به لیگ برتر به جز شما شخص دیگری را در کادر فنی اضافه نخواهد کرد و به‌گونه‌ای زحمات ما را جبران خواهد کرد، اما متأسفانه وقتی تیم صعود کرد او دیگر ما را نمی‌شناخت و تنها در یک جلسه فرمالیته به من اعلام کرد که برنامه‌ام را بدهم.

سرمربی فصل گذشته شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: من به عنوان مربی حرفه‌ای این آمادگی را دارم که هر زمان از تیم جدا شوم، اما بازیکنان چه گناهی کرده‌اند؟! جالب اینجاست که مسئولان شهرداری به سراغ مربی‌ای رفتند که باعث سقوط این تیم به لیگ دسته اول شده بود. حالا اتفاقاتی افتاد و مردم ساوه و فرمانداری اجازه حضور آن فرد را ندادند. در هر صورت من برای شهرداری ساوه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که این تیم بتواند شرایط خوبی را در لیگ برتر رقم بزند و رکورد سال گذشته را حفظ کند.

خبیری در خصوص لیگ برتر عنوان کرد: جای تأسف دارد که تیم منصوری از لیگ کنار کشید، به هر حال از تلاش‌های چندین ساله کریم منصوری سپاسگزاریم، جا دارد از تلاش دکتر دادکان و پهلوان که اجازه خروج امتیاز منصوری از تهران را ندادند،‌تشکر کنیم، چنین مدیران حرفه‌ای کمتر پیدا می‌شوند، با وجود اینکه کادر فنی دانشگاه آزاد نتوانسته بود تیم را به لیگ برتر بیاورد، اما مدیران این باشگاه همان کادر فنی را حفظ کردند و این نشان می‌دهد که آنها حرفه‌ای کار می‌کنند. حضور حسین شمس در لیگ برترسطح کیفی و جذابیت مسابقات را بالا می‌برد. امیدوارم وحید شمسایی هم هرچه زودتر بتواند به میادین بازگردد که این موضوع هم باعث جذابیت لیگ و بالا رفتن سطح مسابقات می‌شود.

وی در مورد حضورش به عنوان مربی استعدادیابی تأکید کرد: بحث استعدادیابی کار خوبی بود که کمیته فوتسال و ناظم‌الشریعه انجام دادند، این‌گونه باعث می‌شود که همه جوانان دیده بشوند، من هم خوشحال می‌شوم در خدمت فدراسیون و تیم ملی باشم و هرجایی که نیاز باشد مثل سرباز در خدمت خواهم بود، کمااینکه این موضوع در رده‌های پایه باشد، در سال‌های گذشته جوانانی از جمله مجید حاجی‌بنده و الیاس براتی را معرفی کرده‌ام و تلاش می‌کنیم که این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی فصل گذشته شهرداری ساوه در خصوص رفتن رضا افتخاری از ریاست کمیته فوتسال نیز گفت: افتخاری از مدیران باتجربه و قدیمی فوتبال ماست، خود من از این موضوع شوکه شدم، اما به هر حال ما مدیران باتجربه و خوبی در فوتسال داریم که امیدواریم هرچه زودتر او انتخاب شود و راه استقلال فوتسال را ادامه بدهد، کسی بیاید که به عنوان شغل اصلی در فوتسال حضور داشته باشد.

خبیری در خصوص شرایطش گفت: چند تیم به من پیشنهاد داده‌اند درصورتی که شرایط‌‌شان برای صعود به لیگ برتر خوب باشد و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند برای فصل آینده انتخاب خواهم کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

در حدی نیستی که درباره خوراکچی حرف بزنی? ده بار در حین لیگ یک میخواستن بندازنت بیرون سال قبل بعد از ۷ تا بازی و صفر امتیاز اومدن دنباله خوراکچی و بعد از قهر کردن ۸ تا بازیکن ۲۴ امتیاز گرفت دفعه دیگه هم وقتی اسم سرورت خوراکچی رو میاری مودب باش اینقدر هم التماس عمار مسافر را نکن تا بهت تیم بده هی نرو بگو من اسپانسر ۵۰ میلیونی میارم !!!!!!!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

واقعا مدیران شهرداری ساوه نامردی کردن در حق شما … چون ادمی مثل رضا لک به انها مشاوره میده و مدیران شهرداری در اصل کاره ای نیستند نفر اصلی رضا لک هستش … و نامردی که مربی و بازیکنی که زحمت کشیدن تیم رو اوردن بالا کس دیگری مربی و بازکن ان تیم بشه .. ولی اقای خبیری شما کار بلد هستید و شک نکنید چند هفته بعد در سطح بالا حضور خواهید داشت …چون واقعا متخصص میباشید

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

آخه تو در حده لیگ برتری
یادت رفته شهره آفتابو سقوط دادی
یادت رفته از تاسیسات اخراجت کردن
هرجا میری اسپانسر میبری که بهت تیم بدن
حالا حالاها باید لیگ ۱ کار کنی

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

اقا خوراکچی رو میخاستن بنده خدا خودش ۶۰ میلیون تخفیف داده…خخخخخخخخخخخ
خدایش خوراکچی تو چقدر رو داری همه میزنن تو سرت بازم درباره همه تیما نظر میدی
بابا ول کن فوتسال و برو دنبال ی شغل دیگه خداوکیلی زشته این کارایکه میکنی

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

اتفاقا خوراکچی دربه در دنبال اسپانسر که ببره میثاق و قزوین بشه مربی

علی چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

یک مقدار عادلانه اگر فکر کنیم ، آمار و ارقام نشون می ده که آقای خبیری زحمات زیادی رو برای تیم شهرداری ساوه کشیدن ، قضاوت باید با کرامت انسانی و منش پهلوانی انجام بشه دوست عزیز و بزرگوار نه با چماق و رعب وحشت ، خوبه که آدمها با شرافت و شعور انسانی شون اندازه گیری بشن نه با حماقتشون.
در ضمن بحث در این خبرمدیریتی هست که فوتسال و فوتبال مورد آسیب قرار می گیره نه جدال از ما بهترون ! که با لابی وارد می شون و بدون هیچ اطلاعاتی از ورزش در راس یک تیم ریشه دار قرار می گیرن!!!!!!!!!!!!!!!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

برو به داداشت بگو باز واست تیم پیدا کنه، همینجوری که از طریق آدمهای سیاسی بردت ساوه

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

اونایی که پشت سر آقای خبیری حرف بد نوشتن از حسادت و دشمنیشونه.آقای خبیری میدونم به درجات بالاتری میرسین

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

معلوم شد چشت دنبال چه تیمهایی هست فعلا تو حسادت بمون

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

واقعا حق با اقای خبیری هستش چون تیم رو بیاره بالا بعد بخوان بدهند به مربی که تیم رو انداخته و از همه مهمتر به کسی بدهند که تمام مسابقات رو در رو رو به اقای خبیری باخته مثل بازی هلال احمر تبریز با میثاق تو تبریز یا بازی تدارکاتی شهرداری ساوه با میثاق که شش بر یک ساوه با مربیگری استاد خبیری بر میثاق با مربیگری خوراکچی پیروز شد .. خوب استاد خبیری حق داره

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

خوب اقای خبیری حق دارند و بحث ایشون مدیریتی هستش اول اینکه مربی که تیم رو انداخته دوباره بیارن یعنی یه بده بستون هایی بین مربی و مدیریت بوده دوم اینکه خوراکچی تمام مسابقات رو در رو با استاد خبیری رو باخته مثل هلال احمر تبریز و میثاق …. یا دیدار تدارکاتی فصل پیش که اقای خبیری باساوه شش بر یک میثاق با خوراکچی رو شکست داد … خوب حق داره استاد خبیری

نام ... چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

اقای خبیری از بزرگواریت بود که با این ساوه ای ها کنار اومدی پارسال، لیاقت شون بیشتر از خوراکچی نیست و همشهری های خودشون که خوب سرشون کلاه بزارن
خلائق هر چه لایق

نام ... پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

از رضا قناد چه خبر
برو خودتو از نظره فنی ببر بالا نه اینکه هی به داداشتو حسین فرکی زنگ بزنی تیم برات پیدا کنن
ارژن با ۴۰۰ میلیون بودجه صعود کرد شما ۸۰۰ میلیون خرج رو دسته شهرداری ساوه گذاشتی فک میکنی هنر کردی، جوکارم بود این تیم صعود میکرد
از نیم فصل شمارو میخواستن اخراج کنن