به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیثم عباس سرمربی تیم ملی فوتسال عراق و باشگاه نفت الوسط برای ادای نذر خود به مشهد سفر کرده است.عباس که ۵ سال است تیم خود را قهرمان لیگ عراق میکند,امسال  به فینال جام باشگاه های اسیا صعود کرد و در پنالتی ها مغلوب ناگویا شد.هیثم عباس که پیش از عزیمت به تایلند  هم به مشهد آمده بود،به قول خودش برای ادای نذری که کرده بود دوباره به این سهر سفر کرده است.بخش هایی از صحبت های هیثم عباس را بخوانید:

*بیش از ده بار به ایران آمدم وبه شهرهای تهران ، رامسر ، اصفهان و قم رفتم.اما مشهد را از همه بیشتر دوست دارم.

*بهترین بازیکنان آسیا ایرانی و از نظر امادگی جسمانی در سطح بالایی هستند و از همه مهمتر اینکه نوع زندگی انها شبیه ماست .

*قدرت بهادری را میدانستم بازیکن تیم ملی است و سال گذشته هم در دیدار نفت و تاسیسات دریایی به ما گل زده بود.بهادری بازیکنی است که قفل بازی را باز می کند.مثل دیدار ایران و ازبکستان که نشان داد چقدر توانمند است.

*به بازیکنانم گفتم که فوتسال عراق امانتی ست در گردن شما و به بازیکنان ایرانی هم گفتم که به فوتسال عراق باید کمک کنیدوضمن اینکه به انها گفتم شما دو ماموریت دارید وپس از حذف تاسیسات دریایی هم نماینده ایران هستید و هم نماینده عراق.

*دلیل اینکه نفت الوسط بهتر از تیم ملی عراق نتیجه گرفت,حضور بازیکنان خارجی ( ایرانی) بود.

*پیش از این استقبال مردم عراق از فوتسال کم بود.اما الان روز به روز بیشتر میشود.دیدار فینال ما را در جام باشگاه های اسیا ۲ میلیون عراقی از طریق یک سایت دیدن کردند.

*تمام اردوهایم را در ایران میگذارم .چون میدانم فوتسال ایران در بهترین شرایط است.با این تجربه ای که الان دارم اگر برابر ایران قرار بگیرم شاید مساوی کنیم و شاید هم بهتر نتیجه بگیریم.

*الان برخی بازیکنان عراقی از تیم های ایرانی پیشنهاد داشتند و میتوانند در لیگ سخت ایران بازی کنند.اما خودشان میگویند که میخواهند در لیگ عراق بازی کنند.

*لازم به ذکر است که هیثم عباس به همرا دو ملی پوش عراقی دیدار فرش آرا و اذرخش را از نزدیک مشاهده خواهند کرد