کد خبر : 72645
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 9:54
-

محرومیت داوران، بی برنامگی لیگ، لغو بازی‌های و حالا هوایی شدن رئیس/ کلکسیونی از حواشی در هفته سوم لیگ برتر فوتسال/منصوریان و استقلال آماده باشید!

محرومیت داوران، بی برنامگی لیگ، لغو بازی‌های و حالا هوایی شدن رئیس/ کلکسیونی از حواشی در هفته سوم لیگ برتر فوتسال/منصوریان و استقلال آماده باشید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته سوم لیگ برتر فوتسال در حالی عصر فردا با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد که بازی‌های این هفته تحت تاثیر انتخاب رضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت. انتخابی که با انتقادات زیادی همراه بود. همچنین داوران مغضوب‌شده دپارتمان داوری حق قضاوت در این هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته سوم لیگ برتر فوتسال در حالی عصر فردا با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد که بازی‌های این هفته تحت تاثیر انتخاب رضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت. انتخابی که با انتقادات زیادی همراه بود.

همچنین داوران مغضوب‌شده دپارتمان داوری حق قضاوت در این هفته را نیز پیدا نکردند. داورانی که در هفته نخست پیراهن اسپانسر فدراسیون را برتن نکردند و با محرومیت روبه رو شدند.

در این هفته باز هم به دلیل اینکه نماینده قزوین تکلیفش دیر مشخص شد، دیدار این تیم مقابل تأسیسات برگزار نخواهد شد و حالا باید دید سازمان لیگ فوتسال چه تاریخی را برای زمان برگزاری بازی‌های این سه هفته نماینده قزوین تعیین خواهد کرد.

در کنار تمام این حواشی باید بحث عدم حضور ملی‌پوشان گیتی پسند را در روزهای ابتدایی اردوی تیم ملی اضافه کرد.هفته سوم با همه این حواشی برگزار خواهد شد و شاید علیرضا منصوریان و در واقع تیم فوتبال استقلال که حالا سرپرستی رضا افتخاری را در باشگاه می‌بیند منتظر به وجود آمدن حواشی مختلف در باشگاه‌شان باشند.

در این هفته تیم صدرنشین گیتی‌پسند به مصاف ارژن شیراز خواهد رفت. شاگردان رضا لک که با ۶ امتیاز در رده نخست قرار دارند، باید به شیراز سفر کنند و به مصاف تیم سه امتیازی ارژن بروند. گیتی‌پسند در این هفته با حواشی روبرو بود، از جمله اینکه باشگاه اجازه حضور بازیکنان ملی‌پوش خود را در اردو نداد، هرچند که پس از تماس محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی با مسئولان باشگاه اصفهانی، ۷ ملی‌پوش این تیم در روز پایانی اردو حاضر شدند، اما این مسئله با واکنش و ناراحتی رضا لک سرمربی گیتی‌پسند همراه شده بود. حالا باید دید ملی‌پوشان گیتی‌پسند که سفری ۱۲ ساعته به تهران داشتند، در دیدار روز پنج‌شنبه چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارند.

در دیگر دیدار تیم مس سونگون به مصاف شهرداری ساوه خواهد رفت، مسی‌ها که تاکنون فقط یک دیدار مقابل دبیری تبریز انجام داده‌اند، با یک امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند. شاگردان علی افضل در این هفته به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برتر هستند و طرف مقابل شهرداری ساوه از یک بازی که انجام داده، توانسته ۳ امتیاز کسب کند و در رده پنجم قرار دارد.

دبیری تبریز نیز به مصاف حفاری اهواز خواهد رفت که با تغییر و تحولاتی در کادر مدیریتی خود روبرو شده است. نجفی به عنوان مدیرعامل جای حاجتی در حفاری اهواز را گرفته است و باید دید این تغییر و تحولات برای تیم ۶ امتیازی حفاری چه نتایجی را دربردارد. دبیری هم که هفته گذشته مقابل تأسیسات شکست خورده بود، در این هفته به دنبال جبران باخت هفته قبل خود است.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.