کد خبر : 72706
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 15:35
-

دبیری در جنگ با حفاری ۶ امتیازی/ گیتی پسند در خانه سرمربی تیم ملی/ دوئل شاگرد و استاد در قم

دبیری در جنگ با حفاری ۶ امتیازی/ گیتی پسند در خانه سرمربی تیم ملی/ دوئل شاگرد و استاد در قم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه آغاز می شود و دیدار تیم های طرح و توسعه الوند و تاسیسات دریایی نیز لغو گردید. این هفته نیز داورانی که اسپانسر فدراسیون را تحریم کردند، محروم هستند تا حاشیه های داوری روی لیگ پر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه آغاز می شود و دیدار تیم های طرح و توسعه الوند و تاسیسات دریایی نیز لغو گردید. این هفته نیز داورانی که اسپانسر فدراسیون را تحریم کردند، محروم هستند تا حاشیه های داوری روی لیگ پر حرف و حدیث ما سایه بیندازد.

در مهم ترین دیدارهای امروز، دبیری تبریز میزبان شرکت ملی حفاری خوزستان خواهد بود. هر دو تیم از مدعیان چند فصل اخیر لیگ برتر بوده اند و همین مسئله بر جذابیت های این دیدار خواهد افزود. با توجه به بازی دشوار دبیری در خانه گیتی پسند در هفته چهارم، شاگردان اصغری مقدم چاره ای جز پیروزی ندارند چرا که در غیر اینصورت شانس بالانشینی آنها کم می شود. از طرفی حفاری ۶ امتیازی نیز برای هت ریک در پیروزی هایش به میدان می آید.

تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان نیز میهمان لبنیات ارژن شیراز است و شاگردان لک کار دشواری در پیش خواهند داشت چرا که شیرازی ها درهفته نخست تاسیسات را شکست دادند و ثابت کرده اند در سالن گرم خود، رقیب سرسختی خواهند بود. گیتی پسند که در روز پایانی اردوی تیم ملی بازیکنانش را به ناظم الشریعه داد، حالا در خانه سرمربی تیم ملی می خواهد با پیروزی دیار حافظ را ترک کند.

و اما در سایر دیدارها، شهروند در ساری از مقاومت البرز پذیرایی می کند. شهروند و مقاومت که انتظار بیشتری از آنها می رفت، دو بازی اول خود را باخته اند و در قعر جدول شرایط مناسبی ندارند. عملکرد رعدی و شاگردانش در شهروند با انتقادات زیادی از سوی هواداران پرتعداد این تیم مواجه شده و آنها خوب می دانند که اگر در این دیدار پیروز نباشند، کار دشواری در ادامه لیگ خواهند داشت و باید دید در تقابل دو تیم بدون امتیاز لیگ برتر چه نتیجه ای رقم می خورد.

جدال شاگرد و استاد در قم از اتفاقات جالب این هفته می باشد و باید دید در تقابل تفکرات شمس و حیدریان، کدامیک بر دیگری غلبه می کند. شمس که خاطره خوبی از مربیگری در قم دارد این بار در قامت سرمربی دانشگاه آزاد به این شهر می رود تا در دوئل با شاگردش با ۳ امتیاز به پایتخت بازگردد. از طرفی برد شیرین قمی ها در هفته قبل، سبب شده است تا شاگردان حیدریان با روحیه مناسبی به مصاف دانشگاه بروند.

شهرداری در ساوه میزبان مس سونگون خواهد بود. مسی ها که با تغییرات مدیریتی همراه بودند پس از استراحت در هفته گذشته در گام دوم به مصاف شهرداری ساوه می روند تا با این تیم خوب بازی کنند. مس بدون امتیاز است و چاره ای جز برد دراین دیدار ندارد. ساوه ای ها هفته گذشته در بندرعباس برد شیرینی کسب کردند تا نشان دهند در زمره مدعیان قرار دارند.

در مشهد، فرش آرا پذیرای آذرخش بندرعباس است. آذرخش هفته گذشته شروع بدی در خانه داشت و نتوانست از پس شهرداری ساوه برآید. آنها این هفته در مشهد به مصاف فرش آرایی می روند که شروع خوبی داشته با کسب ۴ امتیاز خاطرات بد فصل گذشته را فراموش کرده است. مطمئنا امیر احمدپور در درون دروازه آذرخش انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم سابقش دارد.

اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۱ مرداد – ساعت ۱۸
×یاسین پیشرو – دانشگاه آزاد
علیرضا یگانه – مهدی حقوقی – حسینعلی محمدنژاد – مرتضی شعبانی – ناظر: عباس رنجی
×طرح و توسعه الوند – تاسیسات دریایی
سیدحسن موسوی – سیدعلی میرعبدالهی – علی حاتمی – زیاد فروتن – ناظر: علیرضا محمدپور
×شهرداری ساوه – مس سونگون ورزقان
محمود نصیرلو – حسین وحدتی – محمد بیاتی – صادق محمدی – ناظر: عبدالحمید باقری
×دبیری تبریز – شرکت ملی و حفاری
محمد غفاری نژاد – مجید اکبری – احسان سبزواری – علی احمدی – ناظر: علیرضا رجبی
×شهروند ساری – مقاومت البرز
رضا وثوقی – میرهادی اسماعیلی – سیدسجاد فتحی – مسعود شفیعی – ناظر: هوشنگ شهرکی
×فرش آرا مشهد – آذرخش بندرعباس
حمیدرضا طیب طاهری – امیربهنام نقوی – محمدرضا ذاکری – میلاد حمزه – ناظر: عبدالواحد بیت سیاح
×ارژن شیراز – گیتی پسند اصفهان
محمدعلی ترحمی – علی مرادیان – امیرمختار رودساز – اصغر احمدی – ناظر: کوروش هاشمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

یا صاحب الزمان دست چوکو آزرخش بگه….
به امید خدا