کد خبر : 72905
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 - 16:03
-

اصغری مقدم:تیمی که باید از داوری شاکی باشد ما هستیم/ما دبیری هستیم و با قدرت به مصاف گیتی پسند می رویم

اصغری مقدم:تیمی که باید از داوری شاکی باشد ما هستیم/ما دبیری هستیم و با قدرت به مصاف گیتی پسند می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم سرمربی دبیری پس از پیروزی چهار بر یک مقابل حفاری اهواز و کسب دومین پیروزی از سه بازی اظهار داشت : بازی سفت و سختی مقابل حفاری داشتیم. این تیم امتیاز کامل را در دو بازی قبلی خود گرفته بود و ما در این بازی محکوم به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم سرمربی دبیری پس از پیروزی چهار بر یک مقابل حفاری اهواز و کسب دومین پیروزی از سه بازی اظهار داشت : بازی سفت و سختی مقابل حفاری داشتیم. این تیم امتیاز کامل را در دو بازی قبلی خود گرفته بود و ما در این بازی محکوم به برد بودیم. در ابتدای بازی شروع خوبی نداشتیم و گل اول را هم دریافت کردیم. دلیل این اتفاق نیز این بود که فکر بچه ها هنوز در بازی با تاسیسات بود ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و موفق شدیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی  در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد بازی خوب مقابل تاسیسات و قبول شکست مقابل این تیم توضیح داد: دو دلیل عمده مانع پیروز شدن در بازی مقابل تاسیسات بود. دلیل اول عدم گلزنی بود. در آن بازی از موقعیت های خود استفاده نکردیم، به طوریکه ما موقعیت های زیادی ساختیم ولی در گل زدن ناکام بودیم. دلیل دوم هم داوری بود.

اصغری مقدم بیان کرد: نمیخواهم توجیه کنم ولی سه پنالتی مسلم ما در بازی قبل گرفته نشد. اگر در یکی از صحنه ها ۵۰-۵۰ بود و تشخیص آن کمی دشوار باشد، در دو صحنه‌ی دیگر خود بازیکنان تاسیسات معتقد بودند که روی بازیکن ما پنالتی شده است. به نظر من داوری در آن بازی خیلی تاثیر گذار بود و نتیجه‌ی عادلانه‌ی آن بازی برد تیم ما بود. در هر صورت آن بازی برای ما تمام شده است و تمام تمرکز ما روی بازی مقابل حفاری بود که خداروشکر از این بازی سربلند بیرون آمدیم.

وی  در ادامه در مورد داوری در این بازی و گرایش نسبی به تیم میزبان تصریح کرد: اتفاقا تیمی که باید از تیم داوری شاکی باشد ما هستیم. داوری سعی میکرد توازن را رعایت کند. به طوریکه یک خطا به نفع ما میگرفت و یک خطا به نفع حریف. کلا داوری در هفته‌های ابتدایی در حد معمول نبود؛ یعنی خوب داوری نکردند.

سرمربی دبیری در مورد غیبت رشید قلی پور گفت : حمید احمدی و رشید قلی پور غایبان امروز تیم بودند. رشید قلی پور در این بازی به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه‌ی مچ پا آمادگی کامل را نداشت و ما ریسک بازی دادن به او را نکردیم تا بتواند در بازی های بعدی بتواند به تیم کمک کند.

وی در پاسخ به آخرین سوال در مورد بازی مقابل گیتی پسند گفت : بازی سختی است. فکر میکنم پرمهره ترین و بهترین تیم حال حاضر لیگ برتر باشد. گرچه ما هم ناامید نیستیم. دبیری هستیم و انشالله با قدرت به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت تا بتوانیم بازی خوبی را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

منبع:تبریزمن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

مجید زارع نباشه تیم دبیری نمی تواند نتیجه بگیره اقای جو اد اصغری فقط به فکر بازی کردن خودش است نه به فکر تیم