کد خبر : 73006
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 9:47
دسته‌بندی نشده
-

مدعی قهرمانی دو بازی و تنها یک امتیاز/ کافی و ادامه مشکلات وافی!

مدعی قهرمانی دو بازی و تنها یک امتیاز/ کافی و ادامه مشکلات وافی!
تیم فوتسال مس به عنوان یکی از مدعیان جدی لیگ95 از دو بازی تنها یک امتیاز صید کرده تا حواشی مدیریتی مانع از شروع ششدانگ این تیم شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با وجود پیش‌بینى‌هاى قبلى مدیران عالی رتبه مس و در شرایطى که به نظر مى‌رسید با مستقر شدن کافى مدیرعامل جدید باشگاه مس سنگون، آرامش به اردوى این تیم بازگردد اما حواشی تغییر مدیرعامل با وجود شروع فصل خودش را نشان داد تا مسی‌ها در ساوه برابر تیم تازه راه‌یافته شهردارى این شهر آرامش لازم روحى و روانى را نداشته باشند.

مسى‌هاى خسته از راه طولانى تبریز تا ساوه با ساق‌هاى خسته برابر حریف نه چندان قدرتمند خود بازى یک بر صفر برده را با تساوى عوض کردند تا این سوال مطرح گردد که مدیران جدید این باشگاه براى بازگرداندن آرامش به این تیم چه ترفندى به کار بسته‌اند؟

شکست در دربى حساس تبریز در هفته اول و تساوى ناامیدکننده در دیدار نه چندان سخت در ساوه و در نهایت کسب یک امتیاز از دو بازى براى نائب قهرمان سال گذشته همچنان گواه ناآرامى‌ در بدنه تیم و سیستم مدیریتى مس است که به لطف مدیرانش فصل را با تنش آغاز کرده و همه ارکان فنى و مدیریتى‌اش در بلاتکلیفى مسى ماندن یا انتقال به شهردارى به سر مى‌برند.

عدم پرداخت ۳۰درصد قراردادهاى وعده داده شده به بازیکنان و مربیان و مهم‌تر از آن شفاف نبودن تصمیمات مدیریتى شرکت مس ایران در قبال فوتسال سنگون، در کنار نگرانى‌هاى موجود در اردوى مسى‌ها از جمله دغدغه‌هاى این روزهاى تیمى است که با یک تصمیم غیرمرقبه مدیران ارشد خود، حاشیه‌هایش بر متن آن غلبه دارد و مدیریت این روزهای کافی را با این همه مشکلات زیر ذره‌بین برده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۵۸

حالا دیگه ساوه شد حریف ساده؟!
اگه علیرضا صمیمی نبود که الان دو رقمی شده بودین
تا دیروز میگفتین عیار شهرداری ساوه تو این بازی مشخص میشه حالا که مس و کرده بود تو قوطی شانسی ی امتیاز از ساوه گرفت و رفت شده حریف ن چندان سخت و لیگ یکی؟!

سرپرست تیم حیدرزاده شنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

اقای افضل و سرپرست تیم آقای حیدرزاده وقتی حامد نجفی رو دور زدین باید فکر این کارو هم میکردین حالا این بهترین روز های شماست به بدترین روزهای ممکن خواهین رسید تاوان دور زدن نجفی رو خواهین دید بیپاره نجفی هر چی بود تو این دو سال به تیم شخصیت داده بود