کد خبر : 73021
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 13:24
-

نجاریان:در دو بازی اول روی اشتباهات فردی باختیم/مقابل گیتی پسند با برنامه بازی کردیم/انتظار بیشتری از شهروند می رفت/از تعطیلات بهترین استفاده را می کنیم/اطمینان می دهم امسال درپایین جدول نیستیم

نجاریان:در دو بازی اول روی اشتباهات فردی باختیم/مقابل گیتی پسند با برنامه بازی کردیم/انتظار بیشتری از شهروند می رفت/از تعطیلات بهترین استفاده را می کنیم/اطمینان می دهم امسال درپایین جدول نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان ضمن تبریک برد شهروند ساری به هواداران متعصب این تیم اظهار داشت: در دو بازی اول لیگ همانطور که همه دیدند روی اشتباهات فردی زیادی که انجام شد نتوانستیم امتیاز بگیریم. در نیمه اول بازی برابر حفاری به جزء دقایق اولیه مسابقه، نمایش ضعیفی داشتیم و در نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان ضمن تبریک برد شهروند ساری به هواداران متعصب این تیم اظهار داشت: در دو بازی اول لیگ همانطور که همه دیدند روی اشتباهات فردی زیادی که انجام شد نتوانستیم امتیاز بگیریم. در نیمه اول بازی برابر حفاری به جزء دقایق اولیه مسابقه، نمایش ضعیفی داشتیم و در نیمه دوم با وجود ارائه یک بازی تماشاگرپسند نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی افزود: در بازی دوم در اصفهان نیز مقابل گیتی پسند کاملاً با برنامه وارد زمین شدیم و تا قبل از دریافت گل اول طبق تدابیر کادر فنی پیش رفتیم اما آن صحنه باعث شد تا از اهداف مان در پایان بازی فاصله بگیریم. بالاخره اشتباه کردن مقابل تیم هایی مثل گیتی پسند که صاحب بازیکنان بزرگی هستند، تاوان سختی دارد.

نجاریان نوسانات زیاد در عملکرد بازیکنان شهروند ساری در سه بازی ابتدایی لیگ را یکی دیگر از عوامل عمده عدم نتیجه گیری لازم تیمش برشمرد و اذعان داشت: تقریباً تمام بازیکنان مان در برخی از دقایق مسابقات نمایش خوبی داشته اند اما در مقاطعی هم دور از انتظار ظاهر شدند که باید از تعطیلات دوماهه ای که در لیگ وجود دارد نهایت بهره را ببریم و نقاط ضعف مان را برطرف کنیم و با ارائه بازیهای یکنواخت و هجومی بتوانیم به جایگاه واقعی مان در جدول دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار بیشتری از تیم تا اینجای کار می رفت و حداقل باید صد در صد امتیازات بازیهای خانگی را کسب می کردیم. تیم امسال مان، هم با تجربه است و هم بازیکنان جوان میدان دیده در خود دارد که اگر مقابل حفاری پیروز می شدیم الان در رده چهارم جدول بودیم. البته فرصت برای جبران زیاد است و می توانیم در بازیهای زیادی که تا پایان لیگ داریم جبران کنیم.

نجاریان اضافه کرد: رعدی مربی سرد و گرم چشیده ای است و مطمئن هستم در تعطیلات دو ماهه لیگ بخوبی تفکراتش را روی تیم پیاده سازی و نقاط ضعف را برطرف خواهد کرد.

مدیرعامل شهروند ساری در پایان خطاب به هواداران پرشور تیمش گفت: اطمینان می دهم تیم امسال ما تیمی نیست که در رده های پایانی جدول دست و پا بزند و هواداران شک نداشته باشند همین هفته مقابل یاسین پیرو قم شش امتیازی خواهیم شد و بعد از تعطیلات دو ماهه لیگ نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۳:۴۶

سعید نجاریان??????