کد خبر : 73046
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 9:44
-

آمادگی کامل مشهد برای میزبانی دیدار ازبکستان و فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا

آمادگی کامل مشهد برای میزبانی دیدار ازبکستان و فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی از برگزاری تیم ملی فوتسال در مشهد مقابل تیم ملی ازبکستان خبر داد. ابوالفضل کریمیان در این خصوص اظهار کرد: پیش از این تمامی دیدارهای تیم ملی فوتسال به صورت غیر رسمی و دیدار مقابل تیم‌های استان بوده است اما نخستین دیدار رسمی این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی از برگزاری تیم ملی فوتسال در مشهد مقابل تیم ملی ازبکستان خبر داد.

ابوالفضل کریمیان در این خصوص اظهار کرد: پیش از این تمامی دیدارهای تیم ملی فوتسال به صورت غیر رسمی و دیدار مقابل تیم‌های استان بوده است اما نخستین دیدار رسمی این تیم در روزهای ۷ و ۸ شهریور ماه مقابل تیم ملی ازبکستان برگزار می‌شود .

وی ادامه داد: این دو دیدار دوستانه قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ خواهد بود که به میزبانی کشور کلمبیا از تاریخ ۲۵ شهریورماه برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد.

کریمیان همچنین خاطرنشان کرد: برای میزبانی از مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا نیز کشورهای ایران و تایلند درخواست داده‌اند که فدراسیون ایران با توجه به فعالیت کمیته فوتسال خراسان رضوی و عملکرد رضایت بخش در میزبانی‌هایی همچون تورنمنت چهارجانبه، مسابقات امید و اردوها، مشهد را به عنوان شهر میزبان پیشنهاد داده است.

رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تمامی فرم‌ها در خصوص امکانات مشهد برای میزبانی از مسابقات تکمیل شده است و در مهرماه نیز بازرسان AFC برای بازدید امکانات و شرایط به مشهد خواهند آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.