کد خبر : 73045
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 9:39
-

توافق کفاشیان ، افتخاری و ترابیان روی گزینه هدایت تیم زیر ۲۰ سال

توافق کفاشیان ، افتخاری و ترابیان روی گزینه هدایت تیم زیر ۲۰ سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روسای کمیته فنی و کمیته فوتسال با حضور نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال بر سر انتخاب سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتسال به توافق رسیدند. به گزارش خبرنگار مهر، بحث انتخاب سرمربیان تیم‌های زیر ۲۰ و زیر ۱۷ سال فوتسال ایران تحت تاثیر مسائلی از جمله در پیش بودن جام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روسای کمیته فنی و کمیته فوتسال با حضور نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال بر سر انتخاب سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتسال به توافق رسیدند.
به گزارش خبرنگار مهر، بحث انتخاب سرمربیان تیم‌های زیر ۲۰ و زیر ۱۷ سال فوتسال ایران تحت تاثیر مسائلی از جمله در پیش بودن جام جهانی فوتسال، شروع مسابقات لیگ و حضور رئیس کمیته فوتسال در باشگاه استقلال قرار گرفته است و هنوز خبری از معرفی اعضای کادر فنی این تیم‌ها نیست.

با این حال سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه به همراه علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال چند روز پیش جلسه‌ای در این خصوص داشتند و روی نام یک گزینه برای هدایت تیم زیر ۲۰ سال به توافق رسیدند.

ترابیان در این خصوص گفت: قبل از حضور آقای افتخاری در باشگاه استقلال جلسه ای داشتیم و در این جلسه روی گزینه سرمربیگری زیر ۲۰ سال به توافق رسیدیم ولی باید مذاکرات نهایی را انجام بدهیم. اگر همه چیز مهیا شد، آن موقع سایر اعضای کادر فنی هم مشخص خواهند شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.