کد خبر : 73135
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 14:40
دسته‌بندی نشده
-

حضور و مداحی خادمین رضوى با پرچم امام رضا(ع) در عیادت از عضو هیات‌رئیسه فوتسال

حضور و مداحی خادمین رضوى با پرچم امام رضا(ع) در عیادت از عضو هیات‌رئیسه فوتسال
خادمين حرم مطهر رضوى (ع) عصر ديروز ميهمان عضو هيأت رييسه سازمان ليگ فوتسال کشور در تبریز بودند و از وی عیادت کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاروان خادمین رضوى که با حمل پرچم مرقد مطهر حضرت على ابن موسى الرضا (ع) ، فضاى شهرهاى آذربایجان شرقى و شهر تبریز را به عطر و بوى رضوى معطر کرده‌اند در آستانه میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان در منزل حامد نجفى عضو هیأت رییسه سازمان لیگ فوتسال ایران حضور پیدا کردند.

خادمین

خادمین رضوى که پیش از این و در ایام بیمارى سخت حامد نجفى در بیمارستان نمازى شیراز و در دورانى که احتمال پیوند کبد براى این عضو هیأت رییسه سازمان لیگ فوتسال وجود داشت، ضمن توسل به على ابن موسى الرضا(ع) در حرم مطهر رضوى، براى سلامتى و بهبودى وى دست به دعا و توسل شده بودند، بار دیگر با حضور در منزل وی با ذکر روضه و توسل دوباره به آستان حضرت امام رضا(ع) اداى احترام کردند.

در این مراسم که حامد نجفى و میهمانان حاضر پرچم متبرک به بارگاه امام هشتم را زیارت کردند، با حضور نمایندگان آستان قدس رضوى، دکتر نجفى شهردار تبریز و جمعى از مداحان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت، پرچم حرم مطهر امام هشتم(ع) با مداحى و روضه خوانى مداحان، برای متبرک ساختن فضا در منزل این عضو هیأت رییسه گردانده شد.

گفتنى است کاروان خادمین حرم مطهر رضوى در سفر معنوى خود به استان آذربایجان شرقى، پس از حضور در شهرهاى مرند و اهر وارد تبریز شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.