کد خبر : 73223
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 17:59
-

ارژن به باختن عادت نکند

ارژن به باختن عادت نکند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال ارژن شیراز که پس از حدود چهار سال جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کرد و در فصل جدید این رقابت ها شروع خوبی داشت، با پذیرفتن دو شکست پی در پی نباید به باختن عادت کند. تیم ارژن در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال ارژن شیراز که پس از حدود چهار سال جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کرد و در فصل جدید این رقابت ها شروع خوبی داشت، با پذیرفتن دو شکست پی در پی نباید به باختن عادت کند.

تیم ارژن در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر، تیم تاسیسات دریایی تهران را که دو بار قهرمان آسیا شده بود، مغلوب کرد و نشان داد چشم به بالای جدول دارد.

پس از پیروزی برابر تیم تاسیسات دریایی تهران، به نظر می رسید شاگردان حمیدرضا کمالی سرمربی تیم ارژن شیراز،این روند را ادامه دهند اما به یک باره در هفته دوم و سوم برابر حریفان خود شکست خوردند و در صورت تداوم، کار برای تیم تازه وارد شیرازی در ادامه سخت تر خواهد شد.
تیم ارژن در هفه چهارم به مصاف تیم انتهای جدولی، مقاومت کرج می رود که از سه بازی سه شکست داشته و این بهترن فرصت برای بازیکنان ارژن است تا با پیروزی در این دیدار به وضعیت خود در جدول بهبود بخشند و از تعطیلی دو ماهه ای که به دلیل حضور تیم ملی ایران در جام جهانی فوتسال به وجود می آید، استفاه کرده و تیم را آماده ادامه بازی ها کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.