کد خبر : 73164
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 11:56
دسته‌بندی نشده
-

شیعی:باید کمیته فوتسال را احیا کنیم چون احیای آن می‌تواند به فوتسال کشور کمک کند/اول باید وضعیت افتخاری در استقلال مشخص شود

شیعی:باید کمیته فوتسال را احیا کنیم چون احیای آن می‌تواند به فوتسال کشور کمک کند/اول باید وضعیت افتخاری در استقلال مشخص شود
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی در مورد انتخاب رئیس کمیته فوتسال در جلسه روز گذشته هیات رئیسه توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی در مورد انتخاب رئیس کمیته فوتسال در جلسه روز گذشته هیات رئیسه گفت:هیچ صحبتی در این مورد نشد و گزینه‌ای هم بررسی نشد. اتفاقا اگر بحثی شود اگر هیات‌رئیسه روی این موضوع نظر دارد چون فوتسال باید مورد توجه قرار گیرد. ما مسابقات جهانی را در پیش داریم و به تیم ملی امیدواریم و نباید به همین راحتی این کمیته را رها کرد.
محمود شیعی در خصوص انتخاب قریب الوقوع کفاشیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال هم اظهار کرد:در هر صورت اول باید ببینیم کفاشیان نسبت به این موضوع تمایل دارد یا خیر. موضوع حضور کفاشیان در کمیته فوتسال قوی نیست. از سوی دیگر باید نسبت به حضور افتخاری در باشگاه استقلال نیز تعیین تکلیف شود و باید ببینیم که وضعیت او به کجا می‌رسد. با این حال باید کمیته فوتسال را احیا کنیم چون احیای آن می‌تواند به فوتسال کشور کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.