کد خبر : 73198
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 14:21
-

صانعی:با کار در رده پایه فوتسال آشنا هستم/ بعداز جام جهانی شروع می‌کنیم

صانعی:با کار در رده پایه فوتسال آشنا هستم/ بعداز جام جهانی شروع می‌کنیم
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتسال، گفت: کارمان را بعد از جام جهانی آغاز می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در رابطه با انتخابش به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتسال، گفت: پس از صحبت‌هایی که انجام دادیم تصمیم بر این شد که هدایت این تیم را بر عهده بگیرم. باید شرایط را بررسی کنیم تا تیم خوبی را تشکیل دهیم.

وی افزود: برای اینکه تداخل کاری به وجود نیاید ما پس از جام جهانی فوتسال کارمان را با تیم زیر ۲۰ سال آغاز خواهیم کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه آیا تجربه حضور در رده بزرگسالان می‌تواند به کار در رده پایه کمک کند، تصریح کرد: کار در رده بزرگسالان با رده های پایه کاملا متفاوت است زیرا بازیکنان بزرگسال در طول سال در ترکیب تیم‌هایشان به میدان می‌روند و از شرایط مسابقه دور نیستند. آنها از نظر بدنی و فنی هم در شرایط حرفه‌ای قرار دارند ولی در رده پایه بازیکنان شاید تنها در اردوها فرصت حضور در تمرین و مسابقه را داشته باشند. با این حال من سابقه مربیگری تیم امید را هم در کارنامه دارم و با کار در رده پایه ناآشنا نیستم.

صانعی در خصوص انتخاب دستیارانش برای حضور در کادر فنی تیم زیر ۲۰ سال تصریح کرد: الان تمرکزمان روز تیم ملی است و همانطور که گفتم کارمان را بعد از جام جهانی در این تیم شروع می‌کنیم. در حال حاضر هیچ تصمیم گیری در این ارتباط صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط البته افرادی هستند که هم سابقه مربیگری در رده پایه را دارند و هم در استعداد یابی می‌توانند به ما کمک کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

من موندم اگر ترابیان نبود به این بنده خدا تیم دسته یکی هم نمی دادند.خدا بده شانس

نام ... دوشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

تو این فوتسال درهم و برهم باید امثال صالح و ابطحی بیکار تو خونه بشینن وبعد ایشون به خاطر واسطش با کارنامه نداشتش تو همه تیم های فوتسال باشه.
از بانوان تا بزرگسالان تا زیر ۲۰ سال و …
بعد می گیم چرا فوتسال درجا می زنه.

نام ... دوشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

بهله درسته چون شما می خواهید تا جام جهانی با بزرگسالن باشید. اگر نتیجه گرفتید که زحمات شما بوده و اگر نتیجه هم نگیرید جای جدید رو قبل از جام جهانی قطعی کردید.
به این میگن سیسات و تدبیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مدرسه دوشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

استاد صانعی عزیز انتخاب شما رو تبریک میگم انشالله موفق و پیروز باشید خدا پشت و پناه شما و همه انسان های پاک باشد برای شما و تیم ملی فوتسال در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم

محمد سه شنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

جناب صانعی حتما با درایت و تجربه شما تیم خوبی درست میشود انشاالله موفق باشید