کد خبر : 73200
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 16:12
-

گیتی‌پسند-دبیری؛هر کدام به دنبال سه امتیاز

گیتی‌پسند-دبیری؛هر کدام به دنبال سه امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال به ایستگاه چهارم رسید تا تیم‌ها آخرین بازی خود پیش از تعطیلات لیگ را برگزار کنند و در وقفه زودهنگام لیگ آماده‌سازی خود را برای ادامه فصل از سر بگیرند.در حالی که هنوز حضور یا عدم حضور برخی تیم‌های لیگ هنوز هم به طور کامل قطعی نشده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال به ایستگاه چهارم رسید تا تیم‌ها آخرین بازی خود پیش از تعطیلات لیگ را برگزار کنند و در وقفه زودهنگام لیگ آماده‌سازی خود را برای ادامه فصل از سر بگیرند.در حالی که هنوز حضور یا عدم حضور برخی تیم‌های لیگ هنوز هم به طور کامل قطعی نشده دیدارهای هفته چهارم با برگزاری ۷ بازی همزمان و نخستین بار بدون دیدار معوقه پیگیری می‌شود و تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز این هفته از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ مرداد باید در دیداری بسیار حساس در سالن پیروزی پذیرای دبیری تبریز باشد.

گیتی‌پسند که فصل جدید لیگ برتر را با ۳ پیروزی متوالی آغاز کرده سعی دارد با غلبه بر دبیری تبریز و کسب چهارمین برد به استقبال تعطیلات لیگ برود تا به اصطلاح خود رضا لک سرمربی این تیم، ۴ فینال قبل از تعطیلات را با موفقیت پشت سر بگذارند و بتوانند به خوبی برای ادامه لیگ آماده شوند.

اما در سوی دیگر شاگردان سرسخت اصغری‌مقدم قرار دارند که در نیم‌فصل نخست لیگ گذشته در رقم خوردن سرنوشتی تیم اصفهانی تاثیر بسیاری گذاشتند. چرا که گیتی‌پسند که در آن مقطع روی غلتک افتاه بود و حتی تاسیسات و مس سونگون را مغلوب کرده بودند مقابل دبیری شکست خورد و بعد هم توقف در برابر حفاری و سپس بهانه‌ای شد برای تعویض سرمربی( حضور لک به جای خوراکچی) و دیگر اتفاقات و در نهایت سومی لیگ.

جدا از این مباحث و مدعی‌بودن ۲ تیم، از طرفی مشکلاتی که پیش از آغاز فصل جدید این ۲ باشگاه بر سر جذب مورنوی برزیلی داشتند به طوری که در ابتدا گفته شد با دبیری تمام کرده و سپس به گیتی‌پسند پیوست و سبب اعتراض باشگاه دبیری شد، بر حساسیت‌های این بازی می‌افزاید.

تیم دبیری در این فصل هم مدعی ظاهر شده و تاکنون نتایج خوبی را در کارنامه فصل جدیدش ثبت کرده اما به هرحال شرایط این فصل گیتی‌پسند متفاوت با لیگ گذشته است و همه از این تیم پرمهره و مدعی فقط انتظار پیروزی مقابل دبیری تبریز را دارند.

رضا لک که معتقد است به این دلیل که بازیکنانش به خاطر جلوگیری از آسیب‌دیدگی برای حضور در تیم ملی قبل از جام جهانی، به طور منطقی محتاط کار می‌کنند به همین دلیل ۴ بازی قبل از تعطیلات برای آنها حکم فینال را دارد، باید تیمش را برای این دیدار از لحاظ روحی و روانی آماده کند که دوباره دبیری تیم تاثیرگذار در سرنوشت نماینده اصفهان لقب نگیرد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.