کد خبر : 73415
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 23:37
-

لک:روی حملات و پاورپلی دبیری کار کرده بودیم/نقطه تاریک ما از دست دادن چند موقعیت بود/بازیکن دبیری تماشاگران را تحریک کرد/ اردوی تیم ملی بدون برنامه‌ریزی قبلی انجام شد‌

لک:روی حملات و پاورپلی دبیری کار کرده بودیم/نقطه تاریک ما از دست دادن چند موقعیت بود/بازیکن دبیری تماشاگران را تحریک کرد/ اردوی تیم ملی بدون برنامه‌ریزی قبلی انجام شد‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره دیدار تیمش برابر دبیری تبریز اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سرگذاشتیم و پس از پشت سر گذاشتن ۴هفته از رقابت‌ها توانستیم بازی با کیفیتی را انجام دهیم. وی اظهار داشت: دبیری تبریز تیم بسیار خوب و قابل احترامی است که در اکثر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره دیدار تیمش برابر دبیری تبریز اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سرگذاشتیم و پس از پشت سر گذاشتن ۴هفته از رقابت‌ها توانستیم بازی با کیفیتی را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: دبیری تبریز تیم بسیار خوب و قابل احترامی است که در اکثر دقایق بازی ما را تحت فشار قرار داد ولی در تمریناتی که طی هفته گذشته انجام دادیم سعی کردیم نقاط ضعفمان را در بخش فنی برطرف کنیم و به همین خاطر توانستیم در همان ابتدای بازی صحنه‌های خطرناکی را روی دروازه دبیری ایجاد کنیم.ما روی شیوه حملات و پاورپلی این تیم کار کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: این بازی نوید روزهای خوبی را به ما می‌دهد که می‌توانیم در مقابل تیم‌های بزرگ و مدعی قهرمانی بازی‌های قابل قبولی انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم روند روبه رشدمان را حفظ کنیم.

لک ادامه داد: نقطه تاریک ما در این بازی از دست دادن چند موقیعت خوب گل‌زنی بود که با بی دقتی آن‌ها را از دست دادیم و امیدواریم از تعطیلی به وجود آمده در این چند هفته استفاده کنیم و نهایت تلاشمان را برای برطرف کردن نقاط ضعفمان به کار گیریم.

وی درباره‌ تعطیلی به وجود آمده در لیگ فوتسال اظهار داشت: ضرر این وقفه به وجود آمده از همه تیم‌ها برای ما بیشتر است. چند بازیکن به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از ما جدا می‌شوند و به طور قطع نبود این بازیکنان به تیم ما ضربه می‌زند و به همین دلیل چند بازیکن از تیم امید به جمع ما اضافه شده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در ارتباط با مشکلاتی که این باشگاه برای در اختیار گذاشتن بازیکن به تیم ملی شده بود، اظهار داشت: اردوی تیم ملی بدون برنامه‌ریزی قبلی انجام شد و فکر می‌کنم در تیمی که ۷ بازیکن آن ملی‌پوش هستند می‌بایست با سرمربی آن تیم برای در اختیار گذاشتن بازیکن به تیم ملی هماهنگ شود و طی فشارهایی که به ما وارد کردند مجبور شدیم به بازیکنانمان اجازه حضور در تیم ملی بدهیم.

لک تصریح کرد: در این چند سال که در عرصه مربیگری فعالیت کرده‌ام سعی کرده‌ام بهترین بازیکنان و با بالاترین آمادگی راهی تیم ملی کنم و امیدواریم هماهنگی لازم به وجود آید تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

سرمربی گیتی پسند در مورد درگیری های بازی گفت:بازی سنگینی بود و به خاطر حساسیت های آن تنش هایی داشت.بازیکن برزیلی دبیری بعد از گل دوم حرکت تحریک آمیز انجام داد و باعث تحریک تماشاگران شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۱۸

شما مگه تمرین هم میدین به تیم؟خدا پدر و مادر سپهر رو بیامرزه که ١٠ تا موقعیت رو گرفت.والا اگه نبود حالا دهم جدول بودی.دم بازیکنا گرم.

محمد چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

بالاخره اومدی آقای نام بی نام. خیلی روت زیاده. میگم حتما قبل از اینکه آقای لک بیاد گیتی یه لفت ولیسی اونجا داشتی که حالا اینجوری حالت گرفته است.میدونم برد گیتی پسند ناراحتت میکنه. ولی اینجوری تا آخر فصل ناراحت میمونی ها.

رسول چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۳۲

احسنت
امروز کار تاکتیکیتون عالی بود

علی چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۰۴

واقعا عالی بود