کد خبر : 73241
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 15:12
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه :ارتباط خوبی بین کفاشیان با ترابیان و افتخاری وجود دارد/کشاورز و احمدی شرایط مطلوبی ندارند

ناظم الشریعه :ارتباط خوبی بین کفاشیان با ترابیان و افتخاری وجود دارد/کشاورز و احمدی شرایط مطلوبی ندارند
سرمربی تیم ملی فوتسال ضمن حمایت از ریاست کفاشیان در کمیته فوتسال گفت که او می‌تواند تجربیات خودش را در اختیار این رشته قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال ضمن حمایت از ریاست کفاشیان در کمیته فوتسال گفت که او می‌تواند تجربیات خودش را در اختیار این رشته قرار دهد.

محمد ناظم الشریعه ابتدا درباره احتمال ریاست علی کفاشیان در کمیته فوتسال اظهار کرد: روی درایت کفاشیان نباید شک کرد. بزرگترین حسن او این است که برند آسیایی بوده و تا جایی که من اطلاع دارم ارتباط خوبی بین او و افتخاری وجود دارد. ضمن اینکه کفاشیان از برند خودش برای فوتسال می‌تواند استفاده کند و در مجموع او را بهترین گزینه می‌دانم. به هر حال پست‌های کوچکی نداشته و پیش از این رئیس فدراسیون بوده و در حال حاضر نیز نایب رئیس اول فدراسیون است.

وی همچنین درباره احتمال حضور ترابیان به عنوان دبیر کمیته فوتسال گفت: او هم فردی است که سال‌ها در فوتسال تجربه کسب کرده و می‌تواند به این رشته کمک کند. ضمن اینکه ارتباط خوبی بین او و کفاشیان وجود دارد. امیدوارم هرچه اتفاق می‌افتد خیر باشد. ما با افتخاری بحث‌های زیادی داشتیم اما او مدیری است که سال‌ها در ورزش بوده و تجربه کسب کرده است. افتخاری هم دلش می‌خواهد فوتسال پیشرفت کند حال چه خودش باشد چه نباشد. او بعد از انتخاب شدنش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال به من گفت تمام تلاشش را می‌کند تا از اسم استقلال به نفع فوتسال استفاده کند و باعث رشد آن شود.

ناظم‌الشریعه در پایان درباره مصدومیت سه مهره کلیدی تیم ملی به ایسنا گفت: حسین طیبی از بند مصدومیت رها شده و مشکلی برای بازی‌کردن ندارد اما محمد کشاورز و حمید احمدی دو هفته بازی نکردند و شرایط مطلوبی هم ندارند. باید ببینیم در ادامه چه وضعیتی خواهند داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.