کد خبر : 73477
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 10:17
-

جاوید:حضور چند بازیکن ملی‌پوش در جام جهانی، می‌تواند تاثیر منفی را بر روند روبه رشد تیم بگذارد

جاوید:حضور چند بازیکن ملی‌پوش در جام جهانی، می‌تواند تاثیر منفی را بر روند روبه رشد تیم بگذارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: امیدواریم با نتایج خوبی که در مسابقات جام‌جهانی کسب می‌کنیم شاهد دیدارهای جذابی در ادامه مسابقات لیگ برتر باشیم. مهدی جاوید در حاشیه دیدار گیتی‌پسند مقابل دبیری تبریز اظهار داشت: پیروزی شیرینی مقابل یکی از مدعیان این فصل کسب کردیم و ۲ تیم بازی تماشاگرپسندی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: امیدواریم با نتایج خوبی که در مسابقات جام‌جهانی کسب می‌کنیم شاهد دیدارهای جذابی در ادامه مسابقات لیگ برتر باشیم.

مهدی جاوید در حاشیه دیدار گیتی‌پسند مقابل دبیری تبریز اظهار داشت: پیروزی شیرینی مقابل یکی از مدعیان این فصل کسب کردیم و ۲ تیم بازی تماشاگرپسندی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی درباره تعطیلی به وجود آمده در لیگ برتر فوتسال و تاثیر این وقفه بر تیم‌های حاضر در مسابقات، اظهار داشت: این وقفه به وجود آمده در مسابقات می‌تواند روی هماهنگی تیم‌ها تاثیر گذار باشد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: با توجه به این که از تیم ما هم چند بازیکن ملی‌پوش در جام جهانی حضور دارند می‌تواند تاثیر منفی را بر روند روبه رشد تیم ما بگذارد.

وی بیان کرد: امیدواریم با نتایج خوبی که در مسابقات جام‌جهانی کسب می‌کنیم شاهد دیدارهای جذابی در ادامه مسابقات لیگ برتر باشیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

درود بر مرد پا طلای این روزهای فوتسال ما مهدی جاوید