کد خبر : 73442
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 1:10
-

سیستم رادیویی بلای جان داوران در فرودگاه تبریز/کار به کلانتری و حراست کشید

سیستم رادیویی بلای جان داوران در فرودگاه تبریز/کار به کلانتری و حراست کشید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوران بازی مس سونگون و فرش آرا برای نخستین بار در لیگ برتر فوتسال از سیستم رادیویی استفاده کردند و در راه برگشت در فرودگاه به مشکل برخوردند. همراه داشتن سیستم رادیویی(بی سیم) کار دست داوران داد و باعث شد کار به پلیس فرودگاه و کلانتری مستقر در فرودگاه بکشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوران بازی مس سونگون و فرش آرا برای نخستین بار در لیگ برتر فوتسال از سیستم رادیویی استفاده کردند و در راه برگشت در فرودگاه به مشکل برخوردند.
همراه داشتن سیستم رادیویی(بی سیم) کار دست داوران داد و باعث شد کار به پلیس فرودگاه و کلانتری مستقر در فرودگاه بکشد و در ابتدا قرار شد داوران شب را در تبریز ماندگار شوند و صبح چهارشنبه راهی دادگاه و حراست مخابرات شوند و…
که با میانجگری آقای محمد پیروزرام رئیس کمیته فوتسال استان آذربایجان شرقی و همکاری افسرنگهبان کلانتری فرودگاه ختم بخیر و قرار شد سیستم رادیویی تحویل امنیت پرواز داده شود و سپس در مقصد به داوران بازگردانده شود.
نکته جالب اینکه پرواز داوران که قرار بود در ساعت ۲۳ انجام شود با تاخیر انجام شد تا به لطف این تاخیر داوران به پرواز خود در فرودگاه تبریز برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.