کد خبر : 73557
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 13:11
-

شمسایی: نمی خواهم ناظم الشریعه سرخورده شود/ پنالتی تعارف کردم، همه گفتند دستت درد نکند!/ بازیکنانم را شلاق خواهم زد!

شمسایی: نمی خواهم ناظم الشریعه سرخورده شود/ پنالتی تعارف کردم، همه گفتند دستت درد نکند!/ بازیکنانم را شلاق خواهم زد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  وحید شمسایی ‌درباره پیروزی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، مقابل شهرداری ساوه اظهار کرد: خدا را شکر بردیم اما این قانون نانوشته فوتبال است که گل نزنی، می‌خوری. ما در ابتدای نیمه دوم، چهار موقعیت صد در صد را نزدیم. وقتی از روی شکم‌سیری بازی کنی، حریف می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  وحید شمسایی ‌درباره پیروزی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، مقابل شهرداری ساوه اظهار کرد: خدا را شکر بردیم اما این قانون نانوشته فوتبال است که گل نزنی، می‌خوری. ما در ابتدای نیمه دوم، چهار موقعیت صد در صد را نزدیم. وقتی از روی شکم‌سیری بازی کنی، حریف می‌آید و توپ را می‌گیرد و ضد حمله می‌زند. ما عقب نکشیدیم اما بازیکن ما موقعیت سه به یک را پاس نمی‌دهد و می‌کوبد به پای بازیکن حریف و همان توپ را در برگشت وارد دروازه ما می کنند.

وی افزود:‌این خیلی بد است. این همه بازیکن تاپ داریم اما این همه موقعیت از دست می‌دهیم. در تعطیلات اولین کاری که می‌کنم، شلاق سفت و سختی به بازیکنانم می‌زنم. بدنسازی را آورده ام که فقط سیستمش قدرتی است. بازیکنی داریم با پتانسیل بالا اما موقعیت ساده را گل نمی‌کند. این را باید درست کنیم. مقصر هم من هستم.

وی درباره پا به توپ شدنش در بازی دیروز با وجود مشکل قلبی توضیح داد: من واقعا قلبم درد می‌کند. ‌همسرم یک ساعت قبل از آمدن به سالن، گریه می کرد که بازی نکنم. دکتر هم اجازه بازی کردن نداد اما آنقدر از لحاظ روحی فشار آمد که مجبور شدم بازی کنم. نمی توانم از ورزش دور باشم. بازی کردن مهم نیست و همینکه کنار ورزش باشم، خیالم را راحت می کند! البته دیروز کمتر بازی کردم چون یک جاهایی واقعا اذیت می شدم و سینه ام درد گرفت. همچنین اگر بازی می‌کردم، ممکن بود اشتباه کنم و تیم نابود می شد.

شمسایی در بازی دیروز دوبار پنالتی گل کرد و بر خلاف جام باشگاه های آسیا پنالتی را به بازیکنان دیگر نداد. او در این باره توضیح داد: بازهم به زارع و سنگ سفیدی تعارف کردم تا آن ها بزنند. همه گفتند دستت درد نکند! خودم زمانی که در تیم ملی بودم در با بازی اوکراین دو پنالتی پشت سرهم زدم. در جام باشگاه های آسیا، سعید عباسی خیلی خوب بازی می کرد؛ به خودم گفتم اگر بزند، روحیه اش بالا می رود، اما توپ را خراب کرد و روحیه تیم پایین آمد!

وی درباره برنامه تیمش برای تعطیلات پیش رو به ایسنا گفت:‌ یک هفته به بازیکنان استراحت می دهیم. محسن مسلمان برای تماشای بازی ما آمده بود؛ از او پرسیدم برانکو چند روز استراحت می دهد. گفت پنج روز. گفتم پس من ۱۰ روز استراحت می دهم!

کاپیتان سابق تیم ملی همچنین درباره اعزام تیم ملی به اردوی تایلند عنوان کرد: به خدای احد و واحد آرزوی موفقیت برای مربیان تیم ملی دارم چون لحظات حساس مربی‌گری را تجربه کرده ام. دوست ندارم خدایی نکرده سرخورده برگردند چون سرخوردگی را دیده ام. موفقیت تیم ملی در جام جهانی، موفقیت کل فوتسال است. چون فوتسال نتیجه نگیرد همه ما ضرر می کنیم. من به لحاظ قراردادی، رسانه به لحاظ نوشتاری، بازیکن، مربی و تدارکات همه ضرر می کنند. به حق پنج تن آرزو می کنم از تایلند محکم، مهر موفقیت بخورد تا جام جهانی.

شمسایی درباره حضور محسن مسلمان در بازی دیروز تیمش گفت: مسلمان رفیقم است. بازیکنان دیگر هم مثل میثم مجیدی، آرش افشین و عمران زاده مدتی با ما تمرین می کردند. محسن هم بچه با معرفتی است و دیروز آمد تا از ما حمایت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

هفته چهارم

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

هفته چهارم

نام ... چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳

شمسایی کمربسته پیوندتان مبارک
من به نمایندگی از کل مردم ساوه از اقای کمربسته بخاطر داوری عالیشون تشکر میکنم
واقعا بهتر از این نمیشد
فقط و فقط از دست کمربسته بر میومد که بازی رو اینطوری برای شمسایی در بیاره