کد خبر : 73604
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 15:20
-

علاسوند: نگاه ما به بالای جدول است

علاسوند: نگاه ما به بالای جدول است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این که این تیم برای فصل جدید مسابقات پوست‌اندازی و یکسری از بازیکنان جوان را وارد تیم کرده است، گفت: نگاه ما به بالای جدول است. کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر تیم طرح و توسعه قزوین در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این که این تیم برای فصل جدید مسابقات پوست‌اندازی و یکسری از بازیکنان جوان را وارد تیم کرده است، گفت: نگاه ما به بالای جدول است.

کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر تیم طرح و توسعه قزوین در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: بازی خیلی بود و با توجه به این که حریف نخستین بازی خود را انجام می‌داد، کمی برای ما ناشناخته بود و آگاهی از این تیم نداشتیم. حریف از یکسری بازیکنان با تجربه بهره می‌برد ولی ناهماهنگ بود و ما توانستیم از عدم هماهنگی‌شان استفاده کنیم و با ارائه یک بازی خوب، برنده شویم.

وی بیان کرد: از عملکرد تیمم با توجه به ۳ امتیازی که کسب کردیم، راضی هستم. در این دیدار توانستیم از تمام بازیکنان جوان، امید و آن نفراتی که تاکنون نتوانسته بودیم استفاده کنیم، بهره ببریم.

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ارزیابی تیمش در چهار هفته ابتدایی لیگ، گفت: فکر می‌کنم در چهار هفته، کسب سه پیروزی و یک شکست، عملکرد خیلی خوبی باشد و توانستیم جایگاه خوبی هم در جدول پیدا کنیم. قبل از مسابقات برنامه‌ریزی ما برای چهار هفته ابتدایی، کسب ۸ تا ۱۰ امتیاز بود که خدا را شکر توانستیم به ۹ امتیاز دست پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به این که تیم‌مان بدنسازی نداشت و نفرات‌مان هم دیر به تیم اضافه شدند و همچنین در ترکیب تیم‌مان هشت تغییر داشتیم، به نظرم عملکردمان در ابتدای راه رضایت‌بخش بوده است و به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. با توجه به این که لیگ برای حضور تیم‌ملی در جام جهانی به مدت دو ماه تعطیل است، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که کار کنیم تا شروع خوبی پس از تعطیلات داشته باشیم.

علاسوند در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم چه زمانی مشخص می‌شود و آیا باشگاه همچنان قصد دارد سرمربی را پس از جام جهانی تعیین کند؟ گفت: این موضوع را نمی‌دانم؛ با توجه به این که مدیرعامل باشگاه تغییر کرده است، خود مجموعه هم نمی‌داند که قرار است چه اتفاقی در این زمینه رخ دهد.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به این که حفاری برای فصل جدید مسابقات پوست‌اندازی و یکسری از بازیکنان جوان را وارد تیم کرده است، ‌مشخص است که دنبال به وجود آوردن یک نسل جدید است و در عین حال به حفظ جایگاه تیمی‌اش و از بین نرفتن شخصیتی که طی این سال‌ها به دست آورده است، توجه دارد و همچنان نگاهش به بالای جدول است.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.