کد خبر : 73470
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 10:47
-

فرار تاسیساتی ها از ضربه پنالتی!/همکاری ، از خودگذشتگی و دوستی ملی پوشان تاسیسات

فرار تاسیساتی ها از ضربه پنالتی!/همکاری ، از خودگذشتگی و دوستی ملی پوشان تاسیسات

گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  دیدار تیم های تاسیسات دریایی تهران و شهرداری ساوه دیروز در حضور دو هزار تماشاگر در سالن هندبال خیابان سئول برگزار شد و با نتیجه چهار بر سه به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید. حواشی بازی: – روند گلزنی این بازی با برتری یک بر صفر ساوجی ها آغاز

گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  دیدار تیم های تاسیسات دریایی تهران و شهرداری ساوه دیروز در حضور دو هزار تماشاگر در سالن هندبال خیابان سئول برگزار شد و با نتیجه چهار بر سه به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید.

حواشی بازی:
– روند گلزنی این بازی با برتری یک بر صفر ساوجی ها آغاز و پس از آن تاسیسات با زدن ۳ گل با نتیجه سه بر یک به رختکن رفت ولی شاگردان حسن زاده توانستند با زدن دو گل بازی را به تساوی بکشانند ولی پنج نفره کردن تاسیسات باعث حدوث یک ضربه پنالتی شد تا شاگردان شمسایی با زدن آن سه امتیاز بازی را بدست بیاورند.
– از جمله نکات بازی حضور تعداد زیادی بازیکن و عوامل فنی قمی در ترکیب تیم شهرداری ساوه بود تا به نوعی این تیم با اکثریت قطعی قمی ها در شهر ساوه مواجه باشد.
– شنوفی با دریافت کارت زرد دوم در اواسط نیمه اول اخراج شد. این اتفاق اعتراض شدید ساوه ای ها را در پی داشت و عوامل این تیم با حمله به سمت داور، باعث توقف چند دقیقه ای بازی شدند، که البته دو دو دقیقه چهارنفره شدن ساوجی ها تاسیسات نتوانست بهره ای ببرد.
– از دیگر نکات این بازی از دست رفتن موقعیت های متعدد و مسلم گلزنی توسط بازیکنان تاسیسات بود که در پایان بازی نیز شمسایی این موضوع را به بازیکنانش تذکر دارد و معتقد بود یکی از دلایل از دست رفتن برتری این تیم از دست دادن موقعیت های متعدد گلزن بود.
– در تیم تاسیسات دریایی وحید شمسایی و محمد رضا سنگ سفیدی و از تیم شهرداری ساوه سعیدتقی زاده و مهدی مصطفایی از بازیکنان خوب این دیدار بودند.
– وحید شمسایی که در جام باشگاه های آسیا با دادن ضربه پنالتی به بازیکنان دیگر، موجب شده بود تیمش حذف شود، این بار خودش پشت دو پنالتی ایستاد. البته پیش از اینکه شمسایی پشت توپ قرار بگیرد، هیچ کس سمت آن نرفت. شمسایی نیز هنگام برداشتن توپ به چند نفر تعارف کرد اما هیچ بازیکنی قبول نکرد!  شمسایی هر دو پنالتی را گل کرد.

– امیر تتلو در این بازی نیز با حضورش و تبلیغی که در فضای مجازی کرده بود، تعداد زیادی از هوادارانش را به ورزشگاه کشانده بود.

– محسن مسلمان، صادق درودگر، محسن خبیری، محمود خوراکچی و عموی وحید شمسایی(مشاور مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی ایران) از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بودند، که البته حضور خوراکچی در کنار مدیرعامل تیم شهرداری ساوه که در ابتدای فصل با وی برای حضور در این تیم توافق و بعدا این موضوع منتفی شد ، جالب توجه بود.
– هماهنگی و از خود گذشتگی محمدرضا سنگ سفیدی و حسین طیبی از جمله صحنه های تماشایی این دیدار بود که تیم ملی نیز می تواند از این همکاری و دوستی حداکثر بهره را ببرد.
– سعید عباسی به دلیل محرومیت در این دیدار به میدان نرفت، به جز وی محسن منتظمی و مجید رئیسی نیز بازی را از روی تماشا کردند، تا تاسیسات در غیاب این سه بازیکن به میدان برود.
– رضا ناصری از جایگاه ویژه بازی را دنبال می کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بي نام چهارشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

تیم داوری سر شهرداری ساوه رو برید با یک اخراجیه الکی و یه پنالتی تو لحظه اخر بازی. همیشه تیمهایی از نظر حاشیه و ارتباطات ضعیف ترند تو اینجور بازیا از سمت داور صدمه میبینند.