کد خبر : 73687
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 2:07
-

شمس:کفاشیان گزینه مناسبی برای فوتسال نیست/او می‌خواهد پنجاه و پنجمین شغلش را تجربه کند!

شمس:کفاشیان گزینه مناسبی برای فوتسال نیست/او می‌خواهد پنجاه و پنجمین شغلش را تجربه کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص کسب اولین امتیاز تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر در دیدار مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و حق دو تیم کسب یک امتیاز بود. تماشاگران بندرعباسی حضور بسیار خوبی در سالن داشتند و برخلاف آن چیزی که پیش از این گفته بودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص کسب اولین امتیاز تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر در دیدار مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و حق دو تیم کسب یک امتیاز بود. تماشاگران بندرعباسی حضور بسیار خوبی در سالن داشتند و برخلاف آن چیزی که پیش از این گفته بودم میهمان‌نوازی بسیار خوبی هم از ما داشتند و هیچ مشکلی در بازی به وجود نیامد.

وی در مورد اینکه چه زمانی تیمش به آمادگی می‌رسد، تاکید کرد: ما سه روز به شروع مسابقات لیگ برتر تکلیف‌مان روشن شد و تیم را بستیم. هم‌اکنون از ۱۶ بازیکنی که می‌توانیم به همراه داشته باشیم فقط ۱۱ بازیکن در لیست ما هستند و ۵ جای خالی دیگر داریم که می‌خواهیم در تعطیلات دو ماهه لیگ دو بازیکن برزیلی جذب کنیم و بتوانیم آمادگی جسمانی بازیکنان را هم در این مدت بهبود بخشیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی کلمبیا یادآور شد: ما نفرات بسیار قوی در تیم ملی داریم که تدارک خوبی هم برای آنها در نظر گرفته شده است و می‌توانند با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر شوند. امیدوارم طبق قولی که علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال آسیا داده بتوانیم جزء تیم‌های برتر قرار بگیریم.

شمس در مورد وضعیت کمیته فوتسال و احتمال حضور علی کفاشیان به عنوان رئیس این کمیته تاکید کرد: قطعا کفاشیان گزینه مناسبی برای لیست کمیته فوتسال نیست چراکه اگر قرار بود او کاری انجام دهد در ۸ سال ریاستش در فدراسیون فوتبال قدمی هم برای فوتسال برمی‌داشت. قطعا آقای تاج تصمیمی خواهد گرفت که اهالی فوتسال از آن راضی باشند و به نفع این رشته باشد که کسی را به عنوان رئیس انتخاب خواهد کرد که از جنس فوتسال باشد.

وی افزود: کفاشیان خودش هم پذیرفتن این سمت را قبول نمی‌کند چراکه می‌داند کاری از دستش ساخته نیست. مگر اینکه حالا فشارهایی باعث تحویل این پست به کفاشیان شود. جالب است که سازمان بازرسی کل کشور هم فقط شعار می‌دهد چراکه کفاشیان پنجاه و پنجمین شغلش را می‌خواهد تجربه کند اما تذکری به او داده نمی‌شود!

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریز پنجشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

برو بخواب خسته ای