کد خبر : 73732
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1395 - 13:14
-

تمرین شاگردان ناظم‌الشریعه در سالن اصلی/ ایران مقابل قزاقستان، سفید می‌پوشد

تمرین شاگردان ناظم‌الشریعه در سالن اصلی/ ایران مقابل قزاقستان، سفید می‌پوشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاروان تیم ملی فوتسال ایران بامداد دیروز(پنج شنبه) جهت شرکت در تورنمنت چهارجانبه تایلند، وارد بانکوک شده و در هتل اسلامی المیراث مستقر شدند. شاگردان ناظم الشریعه همچنین عصر دیروز و صبح امروز جلسه تمرینی خود را در سالن بانکوک آرنا محل برگزاری بازی‌های تورنمنت انجام دادند. این ورزشگاه چندی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاروان تیم ملی فوتسال ایران بامداد دیروز(پنج شنبه) جهت شرکت در تورنمنت چهارجانبه تایلند، وارد بانکوک شده و در هتل اسلامی المیراث مستقر شدند. شاگردان ناظم الشریعه همچنین عصر دیروز و صبح امروز جلسه تمرینی خود را در سالن بانکوک آرنا محل برگزاری بازی‌های تورنمنت انجام دادند. این ورزشگاه چندی پیش میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بود.

بازیکنان تیم ملی در این دو جلسه تمرینی به دلیل خستگی، تمرین سبکی را انجام دادند. همچنین با توجه به استقرار تیم در هتل اسلامی، بازیکنان به لحاظ تغذیه مشکلی ندارند. با این حال مسئولان تیم، چند وعده غذایی با خود به تایلند برده‌اند.

ملی پوشان کشورمان فردا در نخستین دیدار خود در این تورنمنت از ساعت ۱۳ به وقت ایران به مصاف قزاقستان تیم نهم رده‌بندی جهانی می‌روند.

همچنین در جلسه هماهنگی مسابقات قرار شد ایران در بازی اول مقابل قزاقستان یک دست سفید بپوشد. ملی‌پوشان در دیدار دوم مقابل تایلند نیز، لباس سفید و مقابل ژاپن قرمز به تن خواهند کرد.

فوتسال ایران در آخرین رده‌بندی جهانی در رتبه پنجم قرار گرفته است.

برنامه بازی های تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند(ساعت بازی ها به وقت ایران است):

شنبه ۳۰ مرداد؛ ساعت ۱۳

ایران -قزاقستان

یکشنبه ۳۱ مرداد؛ ساعت ۱۵:۴۵

ایران- تایلند

سه شنبه ۲شهریور؛ ۱۴:۳۰

ایران-ژاپن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.