کد خبر : 73762
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 - 11:21
دسته‌بندی نشده
-

افضل: داوری که ۱۳ ساعت با اتوبوس سفر کند، نمی‌تواند عملکردی بهتر از این داشته باشد!/نیمکتمان ضعیف است

افضل: داوری که ۱۳ ساعت با اتوبوس سفر کند، نمی‌تواند عملکردی بهتر از این داشته باشد!/نیمکتمان ضعیف است
علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت : فرش آرا برای یک امتیاز به تبریز آمده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل گفت : بازی خوبی مقابل فرش آرا انجام دادیم ولی نتوانستیم از فرصت هایمان به نحو احسن استفاده کنیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و پا به پای حریف جنگیدیم. بازیکنانمان نیز دستورات تاکتیکی را به بهترین شکل ممکن در زمین مسابقه پیاده کردند اما نتوانستند از فرصت‌هایی که در اختیار داشتند استفاده کنند.
سرمربی تیم مس سونگون افزود: فرش آرا فقط برای تساوی به میدان آمده بود و در نهایت هم توانست به خواسته خود برسد.
افضل خاطرنشان کرد: باید به روزهای آینده امیدوار باشیم. در حال حاضر نیمکتمان ضعیف است و باید طی روزهای آینده با جذب بازیکنان مورد نظرمان، تیم را تقویت کنیم.
وی در مورد عملکرد تیم داوری این دیدار، گفت: داوری که برای قضاوت در این دیدار حدود ۱۳ ساعت با اتوبوس سفر کند، نمی‌تواند عملکردی بهتر از این داشته باشد. داور در این بازی تمرکز لازم را نداشت و همین موضوع نیز باعث شد که بازیکنان ما با استرس زیادی بازی کنند.

منبع:تبریزمن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نابودی فوتسال تبریز یکشنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۲۰

اقای افضل اگه از بچه های بومی تبریز در آینده استفاده نکنی براتون حاشیه ساز میشه لطفا فوتسال تبریزرال نابود نکنید سال دیگه شما از اینجا تشریف بردین به دیار خودتون و بودجه میلیاردی دیگه نبود باید این بازیکنان تبریز برای حفظ تیم در لیگ برتر باشد که مربی بتواند استفاده کند و تیم را در لیگ حفظ کند من به شما توصیه میکنم که بازیکنان بومی را استفاده بکنید والا خودتون باید عواقب کار به عهده بگیرین

mm چهارشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

سلام . لطفا تهدید نکنید سرمربی تیم را چون بازیکنان تبریز پیر شدن اگر واقعان به فکر بازیکنان تبریز هستید به جوانان ، نوجوانان، امید ها وتیم های لیگ استان فکر کنید چند تا تیم در پایه ها داریم آیا چند تیم در مسابقات داریم هیات فوتبال و باشگاهها جلسه مشترک داشته باشند چاره کنند قبلا ۲۰تیم نوجوانان،۲۰ جوانان،۱۶تیم امیدها ،۱۶تیم لیگ شهرستانها و۱۶ تیم لیگ استان بود مثلا از رامین رستمیان حمایت کنیم در لیگ بازی کنند بنده اکر مربی بودم آن را خط میزدم و همچین شما ها در کادر مربیگری هم باند بازی میکنید اگر افضل نباشد اسماعیل تقی پورویا قضایی خود خواه و مبارکی هستنداز مربیان دیکر استفاده نمیکنید.