کد خبر : 73807
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 - 15:42
-

ناظم الشریعه:‌ می توانستیم قزاقستان را ببریم اما راضی ام/ برنامه تاکتیکی تیم را تغییر دادم

ناظم الشریعه:‌ می توانستیم قزاقستان را ببریم اما راضی ام/ برنامه تاکتیکی تیم را تغییر دادم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ محمد ناظم‌الشریعه درباره تساوی ۳ بر ۳ تیم ملی ایران مقابل قزاقستان، تیم نهم جهان در تورنمنت چهارجنبه تایلند، اظهار کرد: شرایط‌مان سخت است. شرایط کف‌پوش سالن و توپ بازی برایمان متفاوت بود. بچه‌ها باید ابتدا با این شرایط تطابق پیدا می‌کردند. از همه مهمتر اینکه در روز آخر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ محمد ناظم‌الشریعه درباره تساوی ۳ بر ۳ تیم ملی ایران مقابل قزاقستان، تیم نهم جهان در تورنمنت چهارجنبه تایلند، اظهار کرد: شرایط‌مان سخت است. شرایط کف‌پوش سالن و توپ بازی برایمان متفاوت بود. بچه‌ها باید ابتدا با این شرایط تطابق پیدا می‌کردند. از همه مهمتر اینکه در روز آخر متوجه شدیم اگر از دو بازیکن‌مان استفاده نکنیم بهتر است. اصغر حسن‌زاده بازیکن تاثیرگذار ما و حسین طیبی بازیکن راس و کلیدی ما در این بازی حضور نداشتند و در دقیقه آخر بازی نیز یک پنالتی را گل نکردیم. من از این دو بازیکن استفاده نکردم تا خدای نکرده برای جام جهانی از دستشان ندهیم. با این حال همراهی‌شان با تیم خیلی خوب بود.

وی افزود: در شروع بازی کمی سردرگم بودیم اما هر چه از بازی گذشت شرایط‌مان بهتر شد. در ابتدا با دو گل عقب افتادیم اما در ادامه سه گل زدیم. سپس پاورپلی کردیم اما گل تساوی را خوردیم. همان‌طور که گفتم اگر پنالتی دقیقه آخر را گل می‌کردیم الان برنده بودیم. در مجموع با توجه به اینکه زمانی برای مرور کارهای تاکتیکی نداشتیم و این بازی اولین موقعیت برای مرور برنامه‌ها بود از نتیجه و عملکرد بازیکنان بسیار راضی‌ام.

سرمربی تیم فوتسال ایران با بیان اینکه قزاقستان تیم بزرگی است، ادامه داد: این تیم سرمربی نامداری مثل کاکائو را روی نیمکت دارد و چند بازیکن برزیلی خوب هم به خدمت گرفته است. البته من کاری به استفاده حریفان‌مان از بازیکن برزیلی ندارم اما حریفان تیم بزرگی بود تیم غیرت قزاقستان در جام باشگاه‌های اروپا قهرمان شده است و این مسائل تاثیرگذار است. با این حال خوشحالم عملکرد بازیکنانم خوب بود. قزاقستان ماکتی از آذربایجان، هم‌گروهی ما در جام جهانی بود. آنها در جریان بازی و بدون اینکه دروزه‌بان‌شان را تعویض کنند پاورپلی می‌کردند. علیرغم تمام مشکلاتی که داشتیم برای ما خوب بود که به قزاقستان نباختیم.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که بازی نکردن طیبی و حسن زاده دلیل فنی داشت یا حاشیه‌ای؟ به ایسنا گفت: در ارتباط با اصغر شک داشتیم که پارگی همسترینگ داشته باشد. وقتی به تایلند رسیدیم به من گفت در بازی آخر تیمش در لیگ مشکل برایم پیش آمده است. ما هم ریسک نکردیم و او را بازی ندادیم. حسین طیبی هم از ناحیه شصت پا دچار مشکل است. امروز را به او استراحت دادیم تا اگر شرایط بازی داشته باشد فردا از او استفاده کنیم اما در هر صورت کارمان سخت است. وقتی روی بازیکنان اصلی‌ حساب می‌کنی و آنها مصدوم می شوند کار به هم می‌ریزد. در این وضعیت باید برنامه‌های تاکتیکی را تغییر دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.