کد خبر : 73749
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 - 9:38
-

هورااااا … بازی تدارکاتی!

هورااااا … بازی تدارکاتی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان در فاصله کمتر از یک ماه تا اولین بازی خود در جام جهانی و پس از ماه ها از آخرین حضورش در میادین رسمی که با قهرمانی در فوتسال قهرمانی آسیا همراه شد امروز در اولین میدان تدارکاتی خود حاضر می شود تا به نوعی استارت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان در فاصله کمتر از یک ماه تا اولین بازی خود در جام جهانی و پس از ماه ها از آخرین حضورش در میادین رسمی که با قهرمانی در فوتسال قهرمانی آسیا همراه شد امروز در اولین میدان تدارکاتی خود حاضر می شود تا به نوعی استارت بازی های تدراکاتی این تیم هم زده شود.

اولین بازی رسمی پس از سکوت

با سکوت ناراحت کننده کادرفنی در قبال مشکلات آماده سازی تم ملی ،تیم کشورمان حضور در تورنمنت تایلند و دو بازی دوستانه با ازبکستان را تا پیش از جام جهانی پیش رو دارد.پس از ماه ها از تشکیل اردوی آماده سازی تیم ملی،امروز قرار است شاگردان ناظم الشریعه  در اولین دیدار خود ، در تورنمنت تایلند به میدان بروند. تورنمنتی که علاوه بر تیم ایران و تیم میزبان،ژاپن و قزاقستان هم در آن حضور دارند و تیم کشورمان با تیم هایی پایین تر از رنکینگ خود را برای حضور در جام جهانی آماده خواهد کرد.

آماده سازی تیم ملی در تایلند

کاروان تیم ملی فوتسال ایران بامداد پنج شنبه وارد بانکوک و در هتل اسلامی المیراث مستقر شد. شاگردان ناظم الشریعه همچنین عصر پنجشنبه و صبح جمعه جلسه تمرینی خود را در سالن بانکوک آرنا محل برگزاری بازی‌های تورنمنت انجام دادند. این ورزشگاه چندی پیش میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بود.بازیکنان تیم ملی در این دو جلسه تمرینی به دلیل خستگی، تمرین سبکی را انجام دادند. همچنین با توجه به استقرار تیم در هتل اسلامی، بازیکنان به لحاظ تغذیه مشکلی ندارند. با این حال مسئولان تیم، چند وعده غذایی با خود به تایلند برده‌اند.

قزاقستان تیم نهم رنکینگ و همیشه بازنده

ایران قوی ترین تیم تورنمنت تایند است.تیم کشورمان در رده پنجم رنگینگ جهانی است،قزاقستان حریف امروز ایران تیم نهم است،ژاپن در رده سیزدهم و تایلند در رده چهاردهم قرار دارند.تیم های ابران و قزاقستان تا کنون سه بار با هم روبرو شدند که در هر سه بازی تیم کشورمان به برتری رسیده است.پیروزی های ۱۴ بر ۲، ۷بر۴ و ۴ بریک در سه رویارویی دو تیم رقم خورده که نشان می دهد ایران در بازی امروز چندان هم کار دشواری ندارد.البته قزاق ها در سالهای اخیر پیشرفت خوبی در فوتسال داشته اند  و این سه شکست هم مربوط به سالهای دور است. در جلسه هماهنگی مسابقات قرار شد ایران در بازی اول مقابل قزاقستان یک دست سفید بپوشد. ملی‌پوشان در دیدار دوم مقابل تایلند نیز، لباس سفید و مقابل ژاپن قرمز به تن خواهند کرد.

ضیافت ظهرگاهی تیم ملی

تیم کشورمان از ساعت ۱۳ امروز در تورنمنت تایلند به میدان می رود. ناظم الشریعه برای حضور در این تورنمنت نفرات زیر را با خود به بانکوک برده است و امیدوار است تا با قهرمانی در این رقابتها، با روحیه خوب به کشورمان برگردد: مهران عالیقدر-محمد طاهری-احمد اسماعیل پور-حسین طیبی-بهروز جعفری-علیرضا صمیمی-سپهر محمدی- فرهاد توکلی-افشین کاظمی-مهدی جاوید-محمدرضا سنگ سفیدی-قدرت بهادری-میثم برمشوری-اصغر حسن زاده. در دیگر بازی امروز تیم های ژاپن و تایلند با هم روبرو می شوند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.